Partner serwisu
22 września 2023

Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl

Kategoria: Aktualności

Finał Ligi Mistrzów UEFA w Londynie z perspektywy murawy? Mecze z przelotami i hotelem? A może jeden z blisko 6 tysięcy kuponów na zamówienia na platformie lidera rynku dostaw jedzenia? Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października. Żeby wygrać, należy zagrać w prostą i zarazem ciekawą grę online.

Pyszne.pl jako część grupy Just Eat Takeaway jest oficjalnym partnerem UEFA od 2021 roku. Partnerstwo obejmuje m.in. takie rozgrywki jak Liga Mistrzów (także kobiet), Liga Europy, czy znana dobrze polskim kibicom Liga Konferencji, a także turnieje młodzieżowe i futsalowe.

W kampanię JET Pyszne.pl włączył się Foot Truck, czołowy kanał YouTube o tematyce piłkarskiej. Partnerstwo z UEFA w kontekście całej akcji to znaczna pula biletów na mecze polskich drużyn w europejskich rozgrywkach, oraz wyjazdy na topowe spotkania np. Inter vs. Milan (półfinał Ligi Mistrzów UEFA), czy Arsenal – PSV Eindhoven (20 września) w Londynie. Zwycięzcy konkursów ponownie mieli okazję wejść na murawę, tym razem londyńskiego klubu, i uczestniczyć w słynnej ceremonii otwarcia meczu podczas hymnu Ligi Mistrzów UEFA.

– Z ogromnym zaangażowaniem włączyliśmy się w tę kampanię – podkreśla Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl. – Partnerstwo z UEFA przy globalnym wydarzeniu jest wyrazem synergii naszych celów biznesowych z kluczowym segmentem działań promocyjnych, czyli piłki nożnej. Współpraca z Foot Truckiem, jednym z najpopularniejszych i najbardziej angażujących kanałów o futbolu w kraju pozwala dotrzeć do szerokiej grupy kibiców. Warto dodać, że dziennikarze tworzący ten kanał kładą największy nacisk na pokazanie unikalnych formatów, kulis rozgrywek i ciekawostek dotyczących świata piłki nożnej, czego efektem są doskonałe zasięgi m.in. w social mediach.

Do wygrania jest wciąż główna nagroda w konkursie, czyli wyjazd na finał Ligi Mistrzów UEFA, również z możliwością wejścia na murawę legendarnego stadionu Wembley podczas ceremonii otwarcia. Organizator zapewnia też przeloty i zakwaterowanie w Londynie.

– Zainteresowanie kampanią jest ogromne, kibiców futbolu w Polsce nie brakuje – mówi Grzegorz Stańczuk, CEO Vertical wyłącznego brokera kanału Foot Truck. – Z satysfakcją dostrzegamy, że współpraca z Pyszne.pl jest strzałem w dziesiątkę. Rosnąca liczba obserwujących nasz kanał oraz liczne komentarze dowodzą, że zamawianie smacznego jedzenia doskonale się łączy z oglądaniem meczów. Mamy nadzieję, że ta kampania przyniesie wiele niezapomnianych chwil.

Nie tylko dla kibiców piłki nożnej, ale też dla smakoszy dobrego jedzenia, przygotowane są niespodzianki. Wszystkich nagród jest w sumie niemal 50 tysięcy. Poza biletami na mecze Ligi Mistrzów, na szczęśliwców czekają także zniżki do oficjalnego sklepu rozgrywek, a także: vouchery na Pyszne.pl i na Pepsi (20 zł), McDonald's (15 zł) oraz kody na darmowy miesiąc w Canal+ Film i Seriale.

W konkursie Zamów. Graj. Wygrywaj może wziąć każdy klient Pyszne.pl, który dokona zamówienia w dniach od 19 września do 26 października. Podczas zgłoszenia należy zaakceptować zgody marketingowe, a po otrzymaniu maila, zagrać w specjalnie przygotowaną grę online.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę Pyszne.pl.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ