Partner serwisu
08 listopada 2023

What the Snack?! E.Wedel na TikToku i w utworze rapera

Kategoria: Aktualności

Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi.

What the Snack?! E.Wedel na TikToku i w utworze rapera

Jak dotrzeć do młodego pokolenia z produktem, który kojarzy im się z odwiedzinami u babci? To proste. Sprawdzić, czego potrzebują, pozwolić im decydować, a potem spytać o wrażenia i obserwować reakcje. Właśnie taka idea stała za marką Wedel Snack – czyli nową linią czekolad, których warianty zostały zainspirowane ulubionymi smakami i przekąskami młodych: superkwaśnym, słodko-słonym, colą, popcornem i gumą balonową. Nowa generacja Polaków miała możliwość testowania unikalnych czekolad podczas letniego festiwalu muzycznego SBM FFestival, gdzie marka pojawiła się ze swoją strefą w ramach pre-launchu. Autentyczne i spontaniczne wrażenia uczestników testujących nowości Wedel Snack zostały uwiecznione na spotach stworzonych przez markę.

Karolina Zagórska, Senior Brand Manager w LOTTE Wedel

W   drugiej połowie września, marka ruszyła także z działaniami reklamowymi online, których podstawą i siłą  są social media. To właśnie na  ulubionych  platformach  młodych  –  Tik Toku i Instagramie pojawiły się pierwsze treści, które dzięki niekonwencjonalnemu poczuciu humoru docierają do młodych i odpowiadają na trendy.  
Ostatnim  elementem  kampanii  What the Snack?!  są  działania z  zakresu  marketingu  muzycznego.   W   ramach   współpracy  z polską wytwórnią hip-hopową SBM Label, powstał dedykowany tej nowości utwór "Takie Mam", stworzony przez młodego, polskiego rapera – Aleksandra Wasiluka, znanego jako Fukaj. Raper, opowiadając w utworze o realiach życia artysty, podkreślił satysfakcję płynącą z odkrywania nowych smaków czekolad. Do utworu powstał również teledysk, zawierający branding i product placement oraz materiały User Generated Content, powstałe podczas Festivalu SBM.
Za  koncepcję komunikacji, kreacje oraz koordynację współpracy z wytwórnią odpowiedzialna jest agencja JU: z ramienia Digitree Group. Działania event marketingowe podczas festiwalu koordynowała agencja EastEventz. Obie agencje zostały wyłonione do współpracy w ramach konkursu ofert. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations agencji Walk PR – obie firmy obsługują LOTTE Wedel  w ramach stałej współpracy.

źródło: informacja prasowa E. Wedel
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ