Pijesz owoc, pijesz porcję! – TYMBARK rusza z nową kampanią soków
Wpadająca w ucho nowa kampania Tymbarku, to szklanka pysznego soku, na którą zawsze jest doskonała pora! Moc przekazu w 4 słowach. “Pijesz owoc, pijesz porcję” to przejrzysta komunikacja marki wskazująca, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy uwzględnić w codziennej diecie.
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz w 4 słowach - “Pijesz owoc, pijesz porcję”. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna 1 z 5 zalecanych porcji warzyw i owoców jakie powinno się uwzględnić w codziennej diecie. W spocie telewizyjnym przedstawiono przekrój wyjętych z życia sytuacji śniadaniowych pokazując, że soki Tymbark są idealnym towarzyszem zarówno podczas krzątania się po kuchni w pojedynkę, spaceru z psem w jesienny deszczowy poranek, czy rodzinnych spotkań przy wspólnym posiłku. W produkcji zobaczymy powtarzający się nieprzypadkowy efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok. Ten obraz ma utrwalić w odbiorcy przekaz, iż szklanka wypitego soku Tymbark jest równoznaczna jednej porcji owoców i warzyw jakie powinniśmy dostarczać codziennie do naszego organizmu. Całość przekazu została zrealizowana w taki sposób, aby podkreślić, że szklanka soku idealnie nadaje się do każdego śniadania, każdej aktywności i dla każdego. Zimowa odsłona kampanii została dodatkowo wzmocniona o komunikat zdrowotny wskazujący, że sięgając po szklankę soku Tymbark dostarczamy organizmowi także kluczowych witamin pomagających wspierać odporność organizmu.
Kampanie będzie realizowana w TV, VOD oraz na platformie Youtube oraz w digitalu oraz w mediach społecznościowych.
Komentarze