Partner serwisu
30 listopada 2023

5 marek Mlekpolu w rankingu najcenniejszych marek w Polsce

Kategoria: Aktualności

Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mlekpol, Rolmlecz i JOGO – to właśnie te marki, będące własnością grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej, znalazły się na liście TOP 200 Najlepszych Marek w Polsce. Zestawienie magazynu „Forbes” uwzględnia wartość finansową krajowych brandów i porównuje, jak cenne są one w danej kategorii.

5 marek Mlekpolu w rankingu najcenniejszych marek w Polsce

Łaciate uplasowało się na 32. pozycji, a jego wartość szacowana jest na 488 mln zł. Maślanka Mrągowska zajęła 60. miejsce z wynikiem 215 mln zł. Marka Mlekpol znalazła się natomiast na 71. pozycji z wartością sięgającą 172 mln zł. Miejsce 109. należy do Rolmleczu, wartego 75 mln zł, a stawkę zamyka JOGO, zajmując 200. pozycję z wynikiem14 mln zł.

.– Obecność aż 5 marek Mlekpolu w rankingu „Forbesa” jest rezultatem ciężkiej pracy całej firmy i potwierdzeniem, że nasza strategia, obejmująca rozwój marek, będących spuścizną przyłączanych na przestrzeni lat zakładów, jest właściwym kierunkiem. Produkty Rolmleczu, Maślanki Mrągowskiej czy JOGO są nie tylko tradycyjnie kojarzone z konkretnymi regionami kraju, ale stają się coraz bardziej rozpoznawalne i doceniane przez konsumentów w całej Polsce. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie do utrzymywania wysokich standardów jakości, bezpieczeństwa i innowacyjności. Jesteśmy zmotywowani, aby kontynuować naszą misję odpowiedzialnego biznesu w polskiej branży mleczarskiej z poszanowaniem lokalnych społeczności związanych z produkcją mleka i funkcjonowaniem naszych 14 zakładów – komentuje Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.

Ranking TOP 200 Najlepszych Marek w Polsce opublikowany został już po raz trzeci. Tegoroczna edycja powstała we współpracy magazynu „Forbes” z firmą badawczą Minds & Roses. Do stworzenia tej prestiżowej listy biznesowych liderów użyto specjalnego modelu, biorącego pod uwagę dostępność określonej marki i skojarzenia, jakie ona wywołuje. Dane empiryczne zebrano za pomocą badania przeprowadzonego na grupie 1344 respondentów. W sumie przebadano 314 marek, wybranych według ustalonych wytycznych.

źródło: informacja prasowa Mlekpol
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ