Startuje zimowa loteria Coca-Cola Polska i MAX Premium Burgers
Coca-Cola Polska wraz z MAX Premium Burgers łączą siły i organizują loterię, w której można wygrać atrakcyjne nagrody. Nagroda główna to voucher na wyjazd o wartości 10 000 zł, nagroda tygodnia to wyjazd o wartości 4 000 zł oraz karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w restauracjach szwedzkiej sieci w całej Polsce.
Aby wziąć udział w loterii “Wkręć się na MAXA i wygraj!”, wystarczy zakupić dowolny zestaw z napojem marki Coca-Cola w wybranej restauracji MAX Premium Burgers i zachowany paragon zarejestrować na dedykowanej stronie internetowej, www.loteriamax.pl. Nagroda główna to voucher na wyjazd o wartości 10 000 zł, a nagrody tygodnia to vouchery na wyjazd o wartości 4 000 zł. Od 6 grudnia br. do 7 stycznia 2024 roku goście MAX Premium Burgers będą mieli też szansę wygrać karty podarunkowe o wartości 100 zł do wykorzystania w jednej z 24 restauracji sieci MAX w Polsce.
Podczas trwania loterii MAX Premium Burgers przygotował dla swoich gości aż 330 kart podarunkowych do wykorzystania w restauracjach. Loteria jest kolejnym działaniem wspierającym komunikację nowego produktu MAX Premium Burgers, dostępnego wyłącznie na polskim rynku, tj. Burgera Rywala. Od jego oficjalnej premiery nie minął nawet miesiąc, a już zdobył serca wielu Polaków, zarówno mięsożerców, jak i wegetarian czy fleksitarian.
– Wierzymy, że w branży fast food należy jeszcze wiele zrobić, szczególnie pod kątem smaku. Nie boimy się mówić, że wyprzedzamy w tym względzie konkurencję i tej jesieni zaproponowaliśmy najlepszego burgera dostępnego na polskim rynku. Dowodem na to są rekordowe wyniki sprzedaży nowego produktu, już od dnia premiery. Teraz łączymy siły z liderem na rynku napojów i poprzez wspólną loterię chcemy sprawić, by okres oczekiwania na Boże Narodzenie był jeszcze bardziej ekscytujący – komentuje Magdalena Kropaczek-Ciaś, Head of Sales and Marketing, MAX Premium Burgers.
- MAX Premium Burgers i Coca-Cola Polska przyświecają bardzo podobne wartości, dlatego niezwykle cieszymy się na tę współpracę, obie firmy mają wpisane w DNA swoich gości, dzielenie się radością i pasją do dobrego jedzenia. Cieszymy się na tę współpracę i mamy nadzieję, że w tym wyjątkowym okresie świątecznym wygrana w naszej loterii dostarczy naszym gościom wiele uśmiechu i pozytywnych emocji – dodaje przedstawicielka Coca Cola Polska, Inez Prokopczak.
Komentarze