Partner serwisu
09 stycznia 2024

Centrum Schlebiania – wystartowała kampania marki Dan Cake

Kategoria: Aktualności

Właśnie wystartowała najnowsza kampania marki Dan Cake. Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Oprócz tego zaplanowana jest m.in. emisja spotów w digitalu i radiowych, kampania OOH oraz akcja z influencerem. Szczegóły znajdują się w załączonym info pressie.

Centrum Schlebiania – wystartowała kampania marki Dan Cake

Na stronie aktywacji: www.SchlebianieNaSniadanie.pl uruchomione zostało interaktywne Centrum Schlebiania. Użytkownik może połączyć się z wirtualnym konsultantem, aby ten wymyślił dla niego kreatywne pochlebstwo, którego potrzebuje się w danej sytuacji. Na potrzeby tego mechanizmu została wykorzystana sztuczna inteligencja, która bazując na głosie aktora występującego w spocie kampanii, generuje pomysłowe komplementy w formie audio.  

– Nowa odsłona kampanii „Schlebianie na śniadanie” to strategiczny projekt mający na celu ugruntowanie w świadomości konsumentów jednego prostego połączenia: jak Chleby Tostowe Dan Cake, to schlebianie - smakiem i miłymi komplementami. W tym roku idziemy jednak o krok dalej, dając użytkownikom możliwość pobawienia się sztuczną inteligencją, która przy wsparciu aktora i jego głosu wygeneruje jedno z 200 autorskich pochlebstw – mówi Maciej Bojda, creative lead, Ancymony.

Na potrzeby akcji został również nagrany spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

Dodatkowo na antenie RMF MAXX będą emitowane spoty radiowe o zasięgu ogólnopolskim. Stacja zorganizuje także sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą prawić komplementy wskazanym uprzednio osobom: rodzinie, przyjaciołom czy znajomym z pracy. Konkurs na antenie RMF MAXX rusza 20 stycznia br. i potrwa 2 tygodnie.

Do udziału w akcji został również zaangażowany influencer Bartek Usa Karpowski, który w charakterystycznym dla siebie stylu przeprowadzi akcję uliczną, podczas której będzie prawił pochlebstwa przechodniom, wręczając im produkty Dan Cake.

Komunikacja będzie wzmocniona kampanią digital indoor w galeriach handlowych oraz OOH na busbackach w ponad 80 miastach w całej Polsce.

–  Twórcze komplementowanie to mechanizm, który sprawdził nam się już w poprzedniej edycji kampanii i po który chętnie sięgnęliśmy ponownie. We współczesnej rzeczywistości, zdominowanej przez hejt i podziały społeczne, nasz konkurs stanowi miłą odskocznię, a jednocześnie pozwala nam zwiększać wśród konsumentów świadomość produktową asortymentu z naszej oferty śniadaniowej. Na szczególną uwagę zasługują tu nasze Chleby Tostowe, które mają dobre składy, wypiekane są na naturalnym zakwasie i nie zawierają konserwantów, a jednocześnie są wszechstronne w zastosowaniu. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle nam go brakuje, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas” – podsumowuje Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez Key Story, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Media Choice, a kampanię outdoorową realizuje AMS.

źródło: Dan Cake
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ