Orbico – wyłącznym dystrybutorem produktów Nature Valley i Old El Paso w Polsce!
Od początku stycznia 2024 r. dywizja Food, wchodząca w skład Orbico Sp. z o.o. będącego uznanym liderem na polskim rynku dostawcy artykułów FMCG, rozpoczęła współpracę z firmą General Mills stając się ekskluzywnym dystrybutorem renomowanych marek: Nature Valley i Old El Paso na terenie Polski.

Od początku stycznia 2024 r. dywizja Food, wchodząca w skład Orbico Sp. z o.o. będącego uznanym liderem na polskim rynku dostawcy artykułów FMCG, rozpoczęła współpracę z firmą General Mills stając się ekskluzywnym dystrybutorem renomowanych marek: Nature Valley i Old El Paso na terenie Polski.
General Mills to amerykańskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji i dystrybucji artykułów spożywczych. Firma na rynku światowym działa od ponad 150 lat, od momentu założenia w 1866 roku. Przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę w Minneapolis, w stanie Minnesota. W portfolio General Mills znajdują się znane i lubiane marki, takie jak.: Cheerios, Betty Crocker, Häagen-Dazs, Nature Valley czy Old El Paso.
Już wkrótce oferta food w Orbico zostanie poszerzona o produkty marek: Nature Valley i Old El Paso, które będą dystrybuowane na wyłączność na rynku polskim. Batony Nature Valley to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących pożywnych przekąsek, ponieważ wykonane są z naturalnych składników, takich jak: płatki owsiane, bakalie i miód. Ich chrupiąca konsystencja i smak to propozycja dla wszystkich miłośników naturalnych przekąsek. Z kolei Old El Paso to marka produktów spożywczych specjalizująca się w przygotowywaniu meksykańskich potraw i posiadająca w swoim portfolio produkty takie jak: tacos, nachos, tortille czy sosy. Jej artykuły są znane z wysokiej jakości składników i autentycznego smaku, który pozwala cieszyć się prawdziwymi meksykańskimi smakami w domowym zaciszu.
Dynamika rozwoju portfolio dywizji Food w Orbico jest bardzo duża i w głównej mierze podyktowana zmieniającymi się trendami rynkowymi. W ramach swojej działalności Orbico Food dostarcza na rynek produkty spożywcze wielu znanych i renomowanych producentów, współpracuje z wieloma Klientami w kanale nowoczesnym, hurtowym czy tradycyjnym. Produkty dystrybuowane przez Orbico, trafiające na rynek polski, wielokrotnie stają się niekwestionowanymi hitami wśród Konsumentów.
Dla przedsiębiorstwa General Mills, produkującego artykuły spożywcze od ponad 150 lat, współpraca z Orbico niesie ze sobą wiele korzyści. Po pierwsze zyska ono dostęp do nowych rynków i Klientów, które obsługuje Orbico Food ze swoją siecią dystrybucji. Po drugie, firma może skorzystać z wiedzy i doświadczenia Orbico w zakresie lokalnych preferencji smakowych i trendów na danym rynku. Kolejną korzyścią jest możliwość rozszerzenia oferty produktowej poprzez wprowadzenie na rynek nowych marek i smaków przy współpracy z Orbico. Kooperacja obu firm to także dostęp do logistyki i infrastruktury, które Orbico posiada na rynku polskim, co przyczyni się do usprawnienia procesów dystrybucji dla General Mills.
Komentarze