Partner serwisu
29 lutego 2024

Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

Kategoria: Aktualności

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.

Marka Big-Active, która istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat, zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty. Łączy w sobie innowacyjność, różnorodność i wysoką jakość. Jej produkty to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które zapewniają wyjątkowy, głęboki smak i aromat. Marka Big-Active jest znana z tworzenia wyjątkowych wariantów, co doskonale jest widoczne także w jej asortymencie herbat zielonych. Można w nim znaleźć między innymi takie propozycje jak: Herbata zielona z pigwą i granatem, Herbata zielona z maliną i marakują, Herbata zielona z limonką i mandarynką czy Herbata zielona z opuncją i mango. Zamknięte w przezroczystych torebkach składniki herbat, uwalniają pełnię smaku i aromatu, zapewniając codzienne chwile przyjemności.

Spot emitowany w ramach kampanii w wyjątkowy sposób oddaje charakter marki Big-Active. Ma unikalną formę, która pobudza zmysły i stanowi zaproszenie do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. W niezwykły, bardzo sensualny sposób odwołuje się do przyjemności, zdecydowanie wykraczając poza standardowe zaprezentowanie atrybutów produktów.

Kampania telewizyjna, która jest obsługiwana przez Dom Mediowy Essence Mediacom, obejmuje wszystkie czołowe platformy: Grupę TVP, Polsat, TVN. Część digitalową kampanii prowadzi agencja Pure Play. Spoty są wyświetlane na różnych platformach, jak YouTube, VOD TVP, Polsat Go i Player. Uzupełnieniem tych działań jest kampania display, prowadzona na największych portalach (m.in. wp.pl, onet.pl, interia.pl, pudelek.pl)

„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości.  Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.

źródło: „Herbapol-Lublin” S.A.
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ