Partner serwisu
02 kwietnia 2024

Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

Kategoria: Aktualności

Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata.

Łap chwile. Lech manifestuje nowy rozdział w historii marki

Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy odważną parasolową markę, w której integruje całe portfolio, oferując wachlarz napojów alkoholowych, niskoalkoholowych, bezalkoholowych oraz funkcyjnych pod szyldem piwa generacji „L”. To wszystko to ukłon w kierunku młodego duchem konsumenta, który ceni sobie różnorodność piwa i okazji konsumpcji.

- Młodzi dorośli w Polsce i na świecie mierzą się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza z przebodźcowaniem, wysokim tempem życia czy presją świata cyfrowego. Zanurzeni w świecie wirtualnym zapominają często o tym co ważne, co realne. Co znajduje się tu i teraz. Chcemy jako Lech przypominać o tym, że warto czasem się wylogować, wrzucić na luz, zwolnić i odświeżyć perspektywę na nieco lżejszą. Od tego jest marka pozostająca w zgodzie z trendem NO-LO - taka jak Lech - Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marek Premium Kompanii Piwowarskiej.

Manifest marki

Szeroka kampania 360 stopni promująca nową wizję Lecha startuje we wtorek, 2 kwietnia i obejmie: eventy, nowe opakowania, TV, digital, prasę, OOH. Dodatkowo w przestrzeni fizycznej pojawi się outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech pojawia się na zasadzie zabawnej gry słów i nieoczywistych skojarzeń. Jedna z pierwszych kreacji od jakich rozpoczyna się kampania to Manifest marki, który pojawi się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach.

Lech od lat kształtuje nie tylko smaki, ale i trendy w branży piwnej, nadając ton całej kategorii piwa. Marka jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek zieloną butelkę, wariant bezalkoholowy Free czy piwa funkcyjne Active. Lech wdrożył również unikatowe rozwiązanie do swoich opakowań: funkcję easy grip na puszkach i butelkach czyli specjalnie tłoczone po bokach wypustki, dzięki którym opakowania pewnie i wygodnie trzyma się w dłoni.

Wiodącą rolę w kampanii ma VML – agencja odpowiada za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów. Nową identyfikację wizualną marki Lech zaprojektowali Wojtek Mierowski i Prism. Autorem fontu jest Mateusz Machalski. Packshoty przygotowali Millarc. Za zakup mediów odpowiada Zenith, a za współpracę z influencerami – Cut the Mustard. Produkcją wiodących materiałów ATL kampanii zajmie się Moon Films, Televisor ze wsparciem Studia Juice.

źródło: informacja prasowa Lech Kompania Piwowarska
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ