Desperados poszerza imprezowe portfolio
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, prezentuje kolejne zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo, przed majówką w sklepach sieci Biedronka dostępne będą tegoroczne nowości inspirowane latynoskimi drinkami i wakacyjnym luzem, czyli Desperados Jungle Bird oraz Desperados Cuba Libre – tym razem w puszkach.
Smak letniej imprezy
Marka Desperados od lat towarzyszy młodym dorosłym podczas wakacyjnych imprez. Na ten sezon ponownie przygotowała szereg nowości, które z pewnością pozwolą rozkręcić każde towarzyskie spotkanie. W sieci sklepów Żabka pojawią się Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Dwa pierwsze produkty gwarantują zupełnie nowe doświadczenia smakowe – efekt rozgrzania i efekt chłodzenia. Desperados Fire ma przyjemny malinowy smak z efektem rozgrzania chilli, a w Desperados Ice wyczuwalne są limonka i zielona herbata, które przyjemnie schłodzą w gorący wieczór. Desperados Nocturno to natomiast wyróżnialny treściwy smak z charakterem ciemnego rumu i dodatkiem limonki, którego opakowanie oddaje style i ducha krajów Ameryki Łacińskiej. Stanowi połączenie piwa z nutą Aguardiente.
W połowie kwietnia do sklepów trafi Desperados Melon Cooler, którego smak i opakowanie uległy odświeżeniu, aby zapewnić jeszcze lepsze doznania. Produkt to kompozycja orzeźwiającego melonowego smaku i zapachu z piwem, dzięki czemu stanowi idealną propozycję na gorące popołudnie lub ciepły wieczór. Dodatkowo, w sieci sklepów Biedronka w puszkach dostępne będą tegoroczne nowości – Desperados Jungle Bird oraz Desperados Cuba Libre. W pierwszym z piw, Desperados Jungle Bird, z łatwością można wyczuć smaki ananasa, limonki i rumu. Desperados Cuba Libre to natomiast piwo z nutą rumu, oparte na imprezowym klasyku, pełne smaku i kubańskiego charakteru.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Materiały POSM – agencja Global Shopper Marketing. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Komentarze