Partner serwisu
07 maja 2024

Łap chwile. Lech z nowym spotem

Kategoria: Aktualności

Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​

Łap chwile. Lech z nowym spotem

Nowy spot Lecha jest wizualną manifestacją tego, o czym jest nowa platforma komunikacyjna marki: o łapaniu chwil i zdystansowaniu się od pędzącego świata.   Video prezentuje różne okoliczności sprzyjające wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa – w schronisku górskim, w ogródku działkowym, w mieście czy na półwyspie Helskim. Spot, wykorzystując całe portfolio piw od Lecha z naciskiem na piwa bezalkoholowe, uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną, łącząc ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.

- Cieszymy się, że nowa platforma została przyjęta z entuzjazmem. Widzimy, że z lekkością weszła w język fanów naszej marki. Filmową jakością spotu i uniwersalnością przekazu wskazujemy odpowiednią pozycję Lecha na mapie kategorii piwa i w świadomości odbiorców - Paweł Drubkowski, Senior Brand Manager marki Lech.

Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii odpowiada VML. Spot i video digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego. Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i Internecie.

Nowa wizja Lecha  

Produkty z portfolio Lecha w nowej identyfikacji wizualnej, obejmujące piwo alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne, są już dostępne w sklepach w całej Polsce.

Kampania 360 stopni promująca markę Lech i nową platformę komunikacyjną wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.

Lech to paleta lekkich, progresywnych piw, które pozwalają konsumentowi złapać dystans i cieszyć się chwilą w najlepszy dla niego sposób. Umożliwia to szeroka paleta produktowa marki:

  • Lech Premium 5% alk. to orzeźwiający, klasyczny lager. Wyróżnia go harmonia smaku i właściwego nagazowania, które nadają mu znakomite właściwości orzeźwiające.
  • Lech Easy 4,2% alk. to delikatny lager z mniejszą zawartością alkoholu i łagodniejszą goryczką. Złap dystans i ciesz się chwilą na własnych warunkach.
  • Lech Free 0,0% to bezalkoholowy lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki. Receptura 0,0% sprawia, że możesz złapać luz i wylogować się do chilloutu w każdych okolicznościach.
  • Lech Free 0,0% to wariant bezalkoholowy, dostępny w smakach: Lime Mint, Dark Fruits Sour, Watermelon Mint, Passion Fruit Melon, Dragon Fruit Grape, Yuzu Pomelo. Brak alkoholu sprawia, że możesz cieszyć się nim zawsze, gdy masz na to ochotę.
  • Lech 0,0% Fit Low Sugar to wyjątkowe piwo bezalkoholowe o owocowym smaku. To idealnie orzeźwiające połączenie o niskiej zawartości cukru.
  • Lech 0,0% Active oraz Lech 0,0 Hydrate to orzeźwiające piwa bezalkoholowe, o działaniu nawadniającym.

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 33% (dane GUS, 2023), zatrudniającym ponad 2600 osób. W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Lech Free Active Hydrate, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0%, Kozel 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.

Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.

źródło: informacja prasowa Lech Kompania Piwowarska
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ