Partner serwisu
09 maja 2024

Energia i zdrowie wyzwolone z BakalJe

Kategoria: Aktualności

W ofercie PSH Lewiatan pojawiła się nowa marka bakalii – BakalJe!, łącząca tradycje kulinarne ze zdrowym stylem życia. Funkcjonalne i czytelne opakowanie, spójny brand BakalJe! oraz identyfikacja z logo marki Lewiatan, ułatwi klientom  znalezienie  produktów na sklepowych półkach. Pierwsze opakowania bakalii w odświeżonej szacie graficznej w sklepach sieci pojawiły się w kwietniu.

Popularność marek własnych jest coraz większa. Najnowszy raport firmy badawczej GFK  „Behaviour Change” podaje, że wartość tego sektora w Polsce wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Blisko co trzeci konsument deklaruje, że w ciągu najbliższego półrocza będzie wzbogacał koszyk zakupy o produkty marek własnych[1].  

W minionym roku sieć wdrożyła nową strategię marki własnej. Systematycznie wprowadza też nowy asortyment produktów. Na półkach sklepów Lewiatan pojawiła się cross-kategorialna marka Ale Dobre! dla osób poszukujących dobrych produktów w atrakcyjnej cenie, linia soków owocowo-warzywnych, napojów i smoothie Baila oraz w pełni roślinna marka Vegelogy. Obecnie w ofercie sieci jest blisko 600 pozycji asortymentowych, które w ubiegłym roku odpowiadały za ponad 1 mld zł obrotu detalicznego.  Kluczowym argumentem dla rozwoju oferty marek własnych jest wzrost zainteresowania ich ofertą przez klientów.

- Marka BakalJe! to propozycja dla osób poszukujących produktów niskoprzetworzonych, wspierających ich w dbaniu o swój dobrostan fizyczny i umysłowy. Produkty z linii BakalJe! wpisują się w rosnące zainteresowanie zdrowiem i dobrym samopoczuciem, a w efekcie lepszymi nawykami żywieniowymi - mówi o Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.

Dzisiaj bakalie to już nie tylko ceniony dodatek do domowych wypieków, ale także wartościowa odżywczo, zdrowa przekąska. Dla wielu osób stanowią one zdrowe uzupełnienie witamin potrzebnych w codziennej diecie. Produkty z serii BakalJe! pełne są wartościowych składników odżywczych, takich jak: białko, błonnik, zdrowe tłuszcze, witaminy z grupy E i B oraz minerały – magnez oraz cynk.

Zmieniło się nie tylko opakowanie, ale i gramatura produktów. Sieć przygotowała większe paczki dla najbardziej poszukiwanych produktów: migdałów w płatkach, orzechów włoskich i nerkowca, migdałów łuskanych, żurawiny oraz słonecznika.

 - Bakalie są produktem chętnie wybieranym przez naszych klientów. Wraz ze zmianą w trendach żywieniowych rośnie zainteresowanie suszonymi owocami, pestkami i orzechami w codziennej diecie. Bakalie przestały być produktem sezonowym, a stałym się elementem zdrowej, dobrze zbilansowanej diety i formą przekąski do pracy czy szkoły – dodaje Andrzej Izraelski.

W portfolio marki własnej Lewiatan do tej pory można było kupić m.in.: rodzynki sułtańskie i jumbo, suszone śliwki, żurawinę, morele i daktyle, orzechy włoskie, nerkowca i migdały oraz słonecznik łuskany. Już w kwietniu klienci sklepów Lewiatan będą mogli kupić nowe produkty, takie jak:

Mieszankę do sałatek BakalJe! złożona z wysokiej jakości składników: słonecznika łuskanego, łuskanych pestek dyni i suszonych jagód goji. Ten wyjątkowy mix doskonale sprawdzi się jako dodatek do każdego rodzaju sałatek, nadając im nie tylko koloru, ale także niepowtarzalnego smaku

Mieszankę orzechów BakalJe! Stworzonej z orzechów nerkowca, migdałów blanszowanych, orzechów włoskich oraz orzechów laskowych. Jest nie tylko pysznym, ale i zdrowym uzupełnieniem codziennej diety.

Łuskane pestki dyni BakalJe! Będące doskonałym dodatkiem do zup i sałatek. są wyjątkowo wszechstronnym składnikiem, który można wykorzystać w różnorodnych potrawach i przepisach, zarówno słodkich, jak i słonych

Produkty marki własnej w PSH Lewiatan obecne są od bisko 25 lat.

 

[1] Źródło: Consumer Panel Services GfK

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ