Partner serwisu
26 sierpnia 2014

Nowy wariant Tatry - Tatra Niepasteryzowane

Kategoria: Nowości na rynku

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nowy wariant piwa Tatra – Tatra Niepasteryzowane. Nowy wariant to piwo o lżejszym charakterze niż Tatra Jasne Pełne, ale zgodnie z duchem marki Tatra, znakomicie wpisujące się w męski świat marki dla facetów z charakterem.

Nowy wariant Tatry - Tatra Niepasteryzowane

Tatra, trzecia co do wielkości marka piwa na polskim rynku, dotychczas dostępna w dwóch odmianach: Jasne Pełne i Mocne, rozszerza rodzinę o produkt z segmentu piwnych specjalności. „Dzisiejsi piwosze stawiają coraz wyższe wymagania lubianym produktom, jeszcze bardziej cenią sobie ich najwyższą jakość i przywiązują wagę do naturalnych składników, dlatego też wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzamy na rynek nowy wariant doskonale już znanego piwa tym razem w wersji niepasteryzowanej” – mówi Barbara Rychel – Marketing Manager marki Tatra i Marek Regionalnych.

Dzięki połączeniu w odpowiednich proporcjach dwóch rodzajów chmielu: aromatycznego i goryczkowego, Tatra Niepasteryzowane wyróżnia się świeżym chmielowym smakiem i znakomitym aromatem, a brak pasteryzacji podkreśla naturalne walory piwa. Nowy wariant z portfolio Grupy Żywiec jest ciekawym produktem zarówno dla wiernych miłośników marki Tatra, jak i nowych konsumentów. “Dynamiczny rozwój segmentu piw niepasteryzowanych w Polsce był dla nas sygnałem, że nasi konsumenci oczekują różnorodności i nowości. Z badań wynika, że szerokie grono piwoszy bardzo dobrze ocenia naszą propozycję i deklaruje wysoką chęć zakupu. Jestem przekonana, że prawdziwi, mocni faceci z charakterem, docenią znakomity chmielowy smak i naturalnie orzeźwiające nuty nowej Tatry, a jej sukces przyczyni się do umocnienia pozycji marki na rynku” – mówi Barbara Rychel.

Wprowadzenie piwa Tatra Niepasteryzowane stanowi rozszerzenie oferty dla lojalnych konsumentów marki, otwierając segment piw niepasteryzowanych dla odbiorców kategorii z niżej średniej półki cenowej. Jest również kontynuacją strategii  Grupy Żywiec budowania różnorodności i zakresu proponowanej oferty.

Nowa Tatra trafia do sklepów sierpniu 2014 r. Jest dostępna w butelkach 0,5 l i czteropakach puszki 0,5 l. Piwo Tatra Niepasteryzowane jest pierwszym piwem niepasteryzowanym Grupy Żywiec dostępnym w całej Polsce.

Wprowadzeniu nowego piwa Tatra Niepasteryzowane towarzyszyć będą działania ATL: kampania TV w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, działania online w mediach społecznościowych oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Opus Film, BTL – agencja Global, za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

 

Źródło, Fot.: Grupa Żywiec

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ