Partner serwisu
27 maja 2024

Nowość na sklepowej półce: napoje Lubuski Original RTD

Kategoria: Nowości na rynku

Znana i lubiana przez Polaków marka Gin Lubuski, lider kategorii, rozszerza swoje portfolio o letnie nowości. Są smakowite, orzeźwiające i niskokaloryczne, a do tego niezwykle wygodne w użyciu – bez problemu można je zabrać na plażę czy piknik. Lubuski Original RTD, czyli ready-to-drink, to gotowe do spożycia drinki o wyrazistych, owocowych smakach. Właśnie trafiły na sklepowe półki. 

Nowość na sklepowej półce: napoje Lubuski Original RTD

Różnorodne i unikatowe kombinacje smaków z pewnością przyciągną uwagę tych konsumentów, którzy lubią nowości.

Linia Lubuski Original RTD obejmuje trzy warianty:

- BERGINTO to połączenie cytrusowych smaków bergamotki i yuzu, napój jest słodko-kwaśny i rześki (4% obj.)

- GRAPEGINTO to wyraziste nuty grejpfruta, doskonale zrównoważone przez słodycz i lekko pikantny smak jałowca, drink jest orzeźwiający, słodko-gorzki (4% obj.)

- MELGINTO to napój bezalkoholowy o smaku arbuza, z delikatnymi nutami jałowca, jest nie tylko niezwykle orzeźwiający, ale i niskokaloryczny – w 100 ml jest tylko 1 kaloria!

Wszystkie napoje Lubuski Original RTD są lekko gazowane i najlepiej smakują schłodzone. Co ważne –  nie zawierają cukru.

Jak przyznaje Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska, takie gotowe drinki w puszkach pokochali konsumenci reprezentujący zwłaszcza młode pokolenie, czyli 20-30-latkowie.

- To doskonała propozycja dla osób aktywnych, spędzających sporo czasu  poza domem. Taka forma podania napoju jest idealna do zabrania w plener - na plażę, piknik, na spotkanie ze znajomymi, grilla. W sezonie letnim tych okazji nie brakuje. Dlatego też kategoria RTD jest wyraźnie sezonowa – sprzedaż wzrasta w okresie od maja do września – tłumaczy Marta Tyszkowska.

Według danych firmy badawczej NielsenIQ, kategoria napojów gotowych do spożycia jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się kategorią alkoholową w Polsce. Rocznie sprzedaje się  blisko 6 milionów litrów gotowych drinków. W ujęciu ilościowym sprzedaż kategorii wzrosła rok do roku o ponad 21%, a w ujęciu wartościowym o ponad 38%.[1]

Napoje Lubuski Original RTD – każdy o pojemności 0,33 l – są dostępne w sprzedaży od maja 2024 r.

Marka Gin Lubuski to jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce.[2]

 

[1] Źródło: AC Nielsen, Total Poland, Prev 52 Wks - w/e 02/04/23, Latest 52 Wks - w/e 31/03/24

[2] Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food) Sprzedaż wolumenowa, w okresie W07 2024-W06 2024, w kategorii: Gin

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ