Cudze chwalicie, Skłodowskich nie znacie! We Francji świętują nie tylko sportowcy
Oczy całego świata skierowane były teraz na sportowe obiekty w Paryżu i Marsylii, gdzie o medale rywalizowali najlepsi atleci. Jednak Francja to także arena sukcesów polskiego biznesu. Skłodowscy, producent wysokiej jakości mrożonych burgerów wołowych, od lat z powodzeniem rozwija się na tamtejszym rynku gastronomicznym.
Według danych opublikowanych przez Euromonitor International, firma osiągnęła we Francji, w kanale HoReCa, 6% udziału w kategorii mrożonych przetworów z wołowiny.
Na zachodzie Europy Skłodowscy są rozpoznawalnym producentem mrożonych burgerów wołowych w sprzedaży B2B i dostawcą marek własnych, przede wszystkim do gastronomii. Ich produkty stanowią już 6% rynku w tej kategorii, a rodzinna firma z Podlasia utrzymuje dynamiczny, dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
- Nasza obecność we Francji to dowód na to, że polska jakość i innowacyjność mogą zdobywać uznanie na światowych rynkach. Igrzyska Olimpijskie to dla nas szansa na zwiększenie naszej widoczności i dalszy rozwój. W Paryżu pojawimy się także w październiku, na największych europejskich targach branży gastronomicznej SIAL. Pracujemy nad tym, by nasze produkty były dostępne także w Wielkiej Brytanii oraz Skandynawii, ale Francja pozostaje dla nas kluczowym rynkiem eksportowym – mówi Justyna Dąbrowska-Malinowska, dyrektor ds. sprzedaży w Skłodowscy.
Technologia godna mistrzów
Gotowe dania mrożone to niezwykle dynamiczny segment rynku spożywczego, który cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Współczesny styl życia coraz częściej stawia przed nami wyzwania związane z ograniczonym czasem i potrzebą wygody w przygotowywaniu posiłków. Odczuwają to także restauratorzy czy kucharze, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań, które ułatwią im przygotowanie pysznych i jakościowych dań w szybki sposób, bez marnowania składników. Dzięki nowoczesnym technologiom mrożenia i procesom produkcji, jakość i świeżość mrożonych burgerów wołowych są zachowane na dłużej, co sprawia, że stanowią atrakcyjną alternatywę dla chłodzonych wyrobów mięsnych. Skłodowscy korzystają z innowacyjnej metody Individual Quick Freezing (IQF). Ta technika odróżnia się od pozostałych sposobów tym, że produkty są zamrażane w momencie największej świeżości, w skrajnie niskiej temperaturze, sięgającej nawet do -120°C, w ciągu zaledwie kilkunastu sekund. Taka forma mrożenia eliminuje ryzyko rozwoju drobnoustrojów, przy jednoczesnym zachowaniu smaku, struktury wartości odżywczych wołowiny oraz co ważne – pozwala przygotować produkt bez konieczności wcześniejszego rozmrażania.
Sportowa determinacja i biznesowa cierpliwość
Firma od kilku lat jest sponsorem tytularnym lokalnej drużyny piłkarskiej – Hetman Skłodowscy Tykocin. Wartości takie jak niezłomność, wiara w siebie i ciężka praca, które są fundamentem ich działalności biznesowej, znajdują odzwierciedlenie również na boisku.
Wsparcie lokalnego zespołu piłkarskiego było dla nich naturalnym krokiem - inwestycją w rozwój młodych talentów i budowaniem silnych więzi z miejscowością, w której działają. Dzięki temu, Skłodowscy pokazują, że sukces w biznesie może iść w parze z zaangażowaniem społecznym i wsparciem lokalnych inicjatyw.
Tak jak sportowcy, którzy latami ciężko trenują, aby osiągnąć najwyższe cele, Skłodowscy cierpliwie budowali swoją pozycję na rynku. Jako firma rodzinna doskonale wiedzą, ile poświęcenia potrzeba, by osiągnąć każdy stawiany przed sobą cel. Kluczem jest konsekwencja i determinacja, by kontynuować swój rozwój w zgodzie z wartościami – bez chodzenia na skróty i kompromisy. Firma jest przekonana, że z odpowiednią strategią i zaangażowaniem, można zdobywać szczyty – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.
Komentarze