Obejrzyj galerię zdjęć ze startu kampanii 2024/25 w Nordzucker
23 sierpnia, w opalenickiej cukrowni rozpalony został piec wapienny, co zwiastuje rozpoczęcie kampanii cukrowniczej. Spodziewany jest wyższy plon buraków niż średni plon z ostatnich pięciu lat, a kampania cukrownicza powinna zakończyć się w drugiej połowie stycznia 2025.
- Nasze fabryki są dobrze przygotowane do kampanii. W Nordzucker połączyliśmy swoje ambicje z konkretnymi działaniami w zakresie bezpieczeństwa pracy, jakości i efektywności energetycznej pod parasolem programu GoGreen. Intensywnie pracujemy nad ulepszeniem wszystkich kluczowych etapów produkcji. Ta kampania kończy trwającą 140 lat erę węgla, jako źródła energii do produkcji cukru. Chciałbym życzyć wszystkim naszym pracownikom, plantatorom i partnerom bezpiecznej, efektywnej i bezawaryjnej kampanii - powiedział Marcin Lechowski, Prezes Nordzucker Polska S.A.
- Zrównoważony rozwój to kluczowy element naszych założeń strategicznych i podejmowanych przez nas działań - mówi Dominik Stefański, Dyrektor Cukrowni Opalenica
- Już dziś Nordzucker Polska buduje gazociągi i przyłącza gazowe, jednocześnie stale poprawiając swoją efektywność energetyczną, aby docelowo osiągnąć neutralność klimatyczną do 2050 roku.
Komentarze