Chwytaj przyjemność, chwytaj dżem Łowicz!
Kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza! W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw. Zabawa smakiem i różnorodnością, jaką oferują dżemy Łowicz sprawia, że każdy posiłek może stać się wyjątkowym doznaniem kulinarnym.
W ramach najnowszej odsłony kampanii Łowicz jako lider kategorii produktów dżemowych, stawia na przyjemność płynącą z jedzenia pokazując, jak wszechstronnie można wykorzystać dżemy w codziennych potrawach i wyjątkowych daniach. Kampania ukazuje bogate portfolio marki potwierdzając, że dżem to nie tylko idealny dodatek do kanapek, śniadań czy naleśników, ale również znakomity sposób na wzbogacenie wielu posiłków. W kampanii znajdziemy zarówno klasyczne propozycje, typu gofry z dżemem, jak i intrygujące połączenia - burger na słono z dżemowym urozmaiceniem.
Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.
Niesamowicie apetyczne i przyjemne połączenia z dżemem Łowicz będzie można oglądać w największych sieciach kin w Polsce, na platformach VOD, w social mediach i na pinterest. Dodatkowo wypatrujcie nas w największych miastach w Polsce na bilbordach oraz autobusach.
Agencja: DDB, Crunch, Xantus
Dom mediowy: Starcom
Komentarze