KAMPANIA DZIEJE POLSKI Z KOTLINEM – BO GRILLOWANIE MAMY WE KRWI!
Marka Kotlin rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”, która w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi – a dobrego grilla nie ma bez Kotlina!

Polacy kochają grillować. To nie tylko sposób na przygotowanie jedzenia – to rytuał, pretekst do spotkań, wspólnego biesiadowania i okazja do budowania relacji. Nowa kampania Kotlina podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to nasza duma narodowa i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy Mistrzami!
W serii zabawnych spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak nasi przodkowie radzili sobie przy ruszcie wybierając niezmiennie sprawdzony od lat ketchup Kotlin. Bo czy to średniowieczne uczty rycerskie, szlacheckie biesiady pod chmurką, czy majówka w towarzystwie znajomych we własnym ogrodzie – Polakom od lat niezmiennie towarzyszy kultowy, gęsty i intensywnie pomidorowy ketchup Kotlin.
Marka Kotlin zaprasza wszystkich miłośników grillowania do wspólnej zabawy z historią i... smakiem. Bo choć czasy się zmieniają, ketchup Kotlin niezmiennie pozostaje najlepszym towarzyszem polskiego grilla.
Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem” obejmuje działania ATL oraz digital.
Komentarze