Partner serwisu
10 października 2014

MLEKOVITA nagrodzona za największy wzrost wartości marki

Kategoria: Z życia branży

W dniu 8.10.2014 roku w Pałacu Branickich w Białymstoku odbyła się uroczysta Gala, podczas której ogłoszono wyniki 11. edycji rankingu „Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw”. W konkursie organizowanym przez Media Regionalne Sp. z o.o., wydawcę „Gazety Współczesnej” i „Kuriera Porannego”, MLEKOVITA została uhonorowana nagrodą specjalną za największy wzrost wartości marki.

MLEKOVITA nagrodzona za największy wzrost wartości marki

Corocznie na Gali spotykają się najlepsze firmy i najskuteczniejsi przedsiębiorcy. Celem tego wydarzenia jest wyróżnienie najważniejszych i największych przedsiębiorstw w województwie podlaskim. MLEKOVITA jako obecnie najcenniejsza marka w produkcyjnym sektorze polskiej gospodarki i Lider Polskiego Mleczarstwa* systematycznie znajduje miejsce w czołówce tej klasyfikacji. W 2014 roku została wyróżniona nagrodą specjalną za wzrost wartości marki, który w ciągu 10 lat wyniósł ponad miliard złotych (według badań rynkowych, od 2004 do 2013 roku wartość marki MLEKOVITA wzrosła z 200 milionów do ponad 1,3 miliarda zł). Nagroda ta znakomicie dowodzi, że efektywność zarządzania i osiągane rokrocznie coraz lepsze wyniki finansowe skutecznie umacniają pozycję firmy w regionie oraz wpływają na systematyczny wzrost siły i renomy marki.

„Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw” jest rankingiem, w którym corocznie nagradzane są  największe i najlepsze firmy kształtujące gospodarcze oblicze województwa podlaskiego. Tegoroczna lista została oparta o dane pozyskane przez dostawcę informacji gospodarczej firmę Info Veriti, a także ankiety otrzymane od przedsiębiorstw.

 

* wg rankingów Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny

 

Źródło: SM MLEKOVITA
 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ