Partner serwisu
15 grudnia 2014

Marka wody Evita powraca na polski rynek

Kategoria: Nowości na rynku

Znana niegdyś marka wody mineralnej Evita po kilku latach przerwy powraca na polski rynek wód butelkowanych. Woda Evita pojawiła się na rynku w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Następnie przez kilka lat nie była obecna na rynku . W tym roku zakład w Biskupcu wraz z kilkoma markami został przejęty przez firmę Fonti Sp. z o.o.

Marka wody Evita powraca na polski rynek

Woda mineralna Evita pojawiła się na polskim rynku wód butelkowanych w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Ówczesnego właściciela zainspirowała postać Evity Peron, żony prezydenta Argentyny Juana Perona, przybliżona opinii światowej znakomitym filmem pt. Evita, który wszedł na ekrany kin w połowie lat dziewięćdziesiątych. Bardzo ciekawa postać Evity Peron, znakomita kreacja Madonny w roli Evity oraz bardzo dobre piosenki ze światowym hitem „Don’t cry for me Argentina” natchnęły  ówczesnego właściciela do uwiecznienia tej jednej z najciekawszych postaci kobiecych XX wieku jako marki wody mineralnej w Biskupcu.

Po okresie świetności marka zniknęła z rynku w związku z problemami właścicieli. Wróciła na rynek w 2014 r. po przejęciu zakładu w Biskupcu przez firmę Fonti Sp. z o.o.  Pojawiła się w 3 wersjach różniących się stopniem nasycenia dwutlenkiem węgla: woda niegazowana, woda gazowana, woda lekko gazowana. Evita pakowana jest w gustownych i wygodnych butelkach o pojemności 1,5 litra.

Naturalna woda mineralna Evita jest wodą niskosodową o łagodnym smaku. Zalicza się do wód średnio zmineralizowanych z zawartością 513 mg minerałów w litrze, dzięki czemu jest rekomendowana do codziennego spożycia dla dzieci i dorosłych. Cechuje ją zrównoważona kompozycja minerałów, szczególnie wapnia do magnezu. Idealnie wzbogaca codzienną zdrową dietę oraz skutecznie gasi pragnienie.

Źródło i ujęcia wody mineralnej Evita znajdują się w miejscowości Biskupiec, położonej w regionie warmińsko-mazurskim, który w globalnym plebiscycie internetowym 7 Nowych Cudów Natury znalazł się w gronie 14 najpiękniejszych miejsc na świecie. Ekologicznie czyste tereny Warmii i Mazur kryją w sobie różnorodność bogactw środowiska przyrodniczego, czego potwierdzeniem jest naturalna woda mineralna Evita.

Tomasz Księżopolski, prezes firmy FONTI Sp. z o.o. twierdzi, że do zakupu skłoniły go liczne atuty tej wody, świetna i rozpoznawalna marka pozwalająca na zbudowanie ciekawej opowieści o tej marce, smak i dobry skład minerałów, a także kilka marek napojów stwarzających możliwość zbudowania silnego portfolio, m.in. w kategorii cola, kwas chlebowy i napojów owocowych. Ważne znaczenie dla niego ma też stale rosnący rynek wody butelkowanej w Polsce. Prezes Księżopolski przewiduje wprowadzenie kilku marek napojów oraz nowe opakowania.

 

Źródło: AKB CONSULTING

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ