Partner serwisu
18 grudnia 2014

Bal można oprzeć na Żubrze - rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr

Kategoria: Z życia branży

Święta za pasem a karnawał tuż, tuż. To wyjątkowy czas, obfitujący w liczne spotkania rodzinne i towarzyskie.  A nie od dziś wiadomo, że Żubr w towarzystwie czuje się równie dobrze, jak w rodzimej puszczy. Właśnie ukończono prace nad najnowszym filmem reklamowym marki Żubr. Nie zdradzimy fabuły, choć uchylimy rąbka tajemnicy, że akcja filmu oraz hasło kampanii: Bal można oprzeć na Żubrze, nawiązuje do karnawału w absolutnie przewrotny i zupełnie nieoczekiwany sposób.
 

Bal można oprzeć na Żubrze - rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr

 

W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr. 
– Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie. Znajdziemy tutaj przewrotny humor i grę słowną, które tak cenią wielbiciele Żubra – dodaje.


Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji, prasie oraz w Internecie. Start działań jest planowany na połowę grudnia 2014 r. a cała kampania potrwa około 3 miesięcy.

 


 
Za kreację spotu odpowiada agencja IQ marketing oraz Sebastian Pańczyk, który także wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Za działania print i digital odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
 

Źródło, Fot.: Kompania Piwowarska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ