Bal można oprzeć na Żubrze - rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr
Święta za pasem a karnawał tuż, tuż. To wyjątkowy czas, obfitujący w liczne spotkania rodzinne i towarzyskie. A nie od dziś wiadomo, że Żubr w towarzystwie czuje się równie dobrze, jak w rodzimej puszczy. Właśnie ukończono prace nad najnowszym filmem reklamowym marki Żubr. Nie zdradzimy fabuły, choć uchylimy rąbka tajemnicy, że akcja filmu oraz hasło kampanii: Bal można oprzeć na Żubrze, nawiązuje do karnawału w absolutnie przewrotny i zupełnie nieoczekiwany sposób.

W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr.
– Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie. Znajdziemy tutaj przewrotny humor i grę słowną, które tak cenią wielbiciele Żubra – dodaje.
Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji, prasie oraz w Internecie. Start działań jest planowany na połowę grudnia 2014 r. a cała kampania potrwa około 3 miesięcy.
Za kreację spotu odpowiada agencja IQ marketing oraz Sebastian Pańczyk, który także wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Za działania print i digital odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Źródło, Fot.: Kompania Piwowarska