Partner serwisu
08 stycznia 2015

Kompania Piwowarska: Druga odsłona „Wieczorów Piwnych”

Kategoria: Z życia branży

O tym, że „chrzczenie” piwa z beczki nie jest możliwe, przekonają się w najbliższych tygodniach klienci 500 lokali gastronomicznych na terenie całej Polski, którzy wezmą udział w Wieczorach Piwnych.

Kompania Piwowarska: Druga odsłona „Wieczorów Piwnych”

– Druga, ulepszona wersja projektu ma dać naszym Konsumentom solidną dawkę wiedzy o piwie i pokazać, że nie mamy przed nimi żadnych tajemnic. Po raz kolejny chcemy uderzyć w jeden z najbardziej rozpowszechnionych mitów, czyli udowodnić, że niemożliwe jest dolewanie wody do piwa z beczki. Każdy konsument będzie mógł zobaczyć to na własne oczy. Chcemy jak najbardziej zaangażować Konsumentów i pokazać całą prawdę o piwie, nie tylko przy pomocy transparentnego roll baru – tłumaczy Grzegorz Drob, kierownik kanału sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.

O piwie ciekawie i z pasją
To już druga edycja Wieczorów Piwnych! Program ma za zadanie w przyjazny dla odbiorcy sposób, przekazanie wiedzy na temat historii i sztuki tworzenia piwa, zasad poprawnego serwowania, sensoryki, czy różnic między markami. W pierwszej edycji aż 20 tysięcy Konsumentów miało szansę wziąć udział w tym nietypowym wydarzeniu.

W tegorocznej odsłonie, o piwie opowiadać będą pasjonaci z najbliższego otoczenia- pracownicy Kompanii Piwowarskiej w ramach programu „Ambasadorzy Piwa”. Wśród ekspertów piwnych znajdziemy również finalistów konkursu Polish Master Bartender, organizowanego przez markę Pilsner Urquell. To najbardziej wykwalifikowane osoby w Polsce, które pomogą nauczyć konsumentów prawidłowego nalewania Pilsnera Urquella - na trzy czeskie sposoby. 
 
– Chcieliśmy, by nasi konsumenci lepiej poznali piwo i traktowali je jako napój niezwyczajny, którego historia jest dłuższa niż wina. Zaproponowane przez nas działania mają za zadanie szerzenie wiedzy o naszych markach, by finalnie zwiększyć sprzedaż w gastronomii. Wierzymy, że w połączeniu z transparentnym roll barem spełnią swoje zadanie – mówi Maciej Pieluch, trener gastronomii w Kompanii Piwowarskiej, współautor wdrażanego projektu „Wieczory piwne”.
 
Zapraszamy odkrywców
Wieczory Piwne to idealna okazja do zapoznania się z markami Kompanii Piwowarskiej, między innymi zimowej propozycji marki Książęce – wariantu Książęce Chlebowo – Miodowe. 
 
Przydatne narzędzie dla gastronomów
Ta interaktywna wyprawa do świata piwa pozwala urozmaicić ofertę lokalu i zwiększyć jego konkurencyjność. Wieczory Piwne najczęściej odbywają się w ciągu tygodnia, zachęcają nowych klientów do odwiedzenia danego miejsca. Pomagają również podtrzymać długotrwałe relacje z gastronomem. 
 
- Mamy nadzieję, że współpraca z Gastronomami zaowocuje zaszczepieniem w nich pasji do odkrywania różnorodności złocistego trunku. W długim terminie pozwoli to na docenienie przez Konsumentów wysokiej jakości sprzedawanego przez nas piwa w lokalach gastronomicznych, czy też zachęci ich do częstszych odwiedzin - mówi Ewelina Czaja, specjalista ds. zarządzania kanałem sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej.
 

ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ