Activia Pełne Ziarna oraz Activia naturalna do picia – przebojami tego lata!
Wprowadzenia nowych smaków wspierają nowe spoty reklamowe: pierwszy z nich przypomina, że to co kobiety robią na co dzień jest nadzwyczajne.
Activia to marka dla dynamicznych osób, które wykorzystują każdy moment i pragną dzień przeżywać świadomie. Nasz produkt odpowiada na ich potrzeby i nadąża za nimi poszerzając swoje portfolio o produkty do picia z ziarnami 8 zbóż oraz Activię naturalną w wersji do picia. Teraz swoja ulubioną i odpowiadającą na potrzeby Activię – możemy mieć zawsze przy sobie - skomentowała wprowadzenie nowych produktów - Ewa Gayny kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji w Danone.
Wprowadzenia nowych smaków wspierają nowe spoty reklamowe: pierwszy z nich przypomina, że to co kobiety robią na co dzień jest nadzwyczajne. Wyczarowywanie magicznych chwil z prostych, rutynowych czynności sprawia, że w oczach swoich najbliższych kobiety stają się mistrzyniami. Druga reklama pokazuje, że by sprostać tym nadzwyczajnym, ale codziennym czynnościom trzeba się zdrowo odżywiać i dobrze czuć a Activia jest idealnym wyborem.
„To nie jest zwyczajne, to jest nadzwyczajne” ta myśl przewodnia z komunikacji Activii, pojawia się nie tylko w spotach reklamowych lecz również w Internecie, billboardach oraz materiałach promocyjnych w sklepach.
By lato z Activią było nadzwyczajne, marka promuje tez aktywność sportową - we współpracy z marką NewBalance przygotowała specjalną zabawę z nagrodami. Zasady są proste, należy kupić 5 dowolnych Activii, aby odebrać 20% gwarantowanej zniżki na sportową kolekcję w sieci sklepów NewBalance. Konsumentki mogą również wziąć udział w konkursie na stronie activia.pl, gdzie do wygrania są vouchery na zakupy o wartości 400 zł i 1 000 zł.
Źródło i fot.: Danone