Zdobywaj nagrody w konkursach i grach w ramach kampanii „Weź mnie w obroty”
Do tej pory fani społecznej kampanii mogli brać udział w grze polegającej na wirtualnym zbieraniu butelek. Teraz mają szansę wykazać się kreatywnością w zabawie „Wymyślaj słowa” oraz humorem w tworzeniu własnych tekstów do komiksów w konkursie „Moja własna historia butelki zwrotnej”.
„Wymyślaj słowa” to zabawa polegająca na tworzeniu haseł promujących zwracanie butelek i podkreślających ich ekologiczność. Zadania będą pojawiać się na profilu kampanii na Facebooku co dwa tygodnie. Z kolei konkurs „Moja własna historia butelki zwrotnej” polega na tworzeniu własnych dialogów do już opublikowanych komiksów, nawiązujących do idei kampanii. Co dwa tygodnie na Facebooku pojawi się jeden odcinek z pustymi miejscami, przeznaczonymi na kreatywny tekst. Dla zwycięzców konkursów przewidziane są atrakcyjne nagrody - kubki i podkładki z wybranymi komiksami Marty Zabłockiej, Dennisa Wojdy, Maćka Łazowskiego i Bereniki Kołomyckiej. Upominki te będą również przyznawane jako nagroda miesięczna w EKOgrze „Weź mnie w obroty”.
Celem kampanii „Weź mnie w obroty”, prowadzonej przez Carlsberg Polska pod patronatem Fundacji Nasza Ziemia, jest zwiększanie ekologicznej świadomości Polaków i zachęcanie konsumentów oraz handlowców do przyjęcia przyjaznej dla środowiska postawy wobec szklanych opakowań zwrotnych. Jedna butelka zwrotna może być użyta 20 razy, dziś w Polsce rotuje w rynku zaledwie 8-12 cykli. Kampania „Weź mnie w obroty” to istotny element w konsekwentnie od lat realizowanych działaniach Carlsberg Polska na rzecz edukacji opakowaniowej Polaków. Firma poprzez akcje ekologiczne - organizowane od 6 lat z partnerami handlowymi oraz na dużych wydarzeniach muzycznych i sportowych - zachęca konsumentów do oddawania butelki zwrotnej do sklepów, promuje recykling, segregację opakowań bezzwrotnych oraz wspólnie z wolontariuszami apeluje o niezaśmiecanie terenów zielonych i rekreacyjnych („Daj śmieciom kosza”).
Więcej informacji o kampanii: www.wezmniewobroty.pl
Organizator
Organizatorem kampanii „Weź mnie w obroty” jest Carlsberg Polska, właściciel marek w butelkach zwrotnych: Okocim, Harnaś, Kasztelan, Bosman, Piast. Carlsberg Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu realizuje długofalowe inwestycje w obszarze minimalizowania wpływu browarów i biur na otoczenie, odpowiedzialnego podejście do opakowań (w tym edukacja opakowaniowa) oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji i sprzedaży alkoholu.
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskiej branży piwowarskiej, z udziałem ilościowym w rynku na poziomie 20,5% (dane za rok 2014), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak: Somersby, Grimbergen, piwa Sezonowe pod marka Browaru Okocim oraz Okocim Radler. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników.
Partner Merytoryczny
Fundacja Nasza Ziemia jest organizacją pozarządową, założoną w 1994 roku przez Mirę Stanisławską-Meysztowicz. Nieprzerwanie od 20 lat realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej, ochronie środowiska oraz podnoszeniu świadomości środowiskowej społeczeństwa. Od początku swego istnienia Fundacja koordynuje w Polsce kampanię „Sprzątanie świata”, będącą częścią międzynarodowego ruchu na rzecz ochrony środowiska „Clean up the World”. W ruchu tym uczestniczy blisko 40 mln wolontariuszy na całym świecie. Fundacja prowadzi również - wspólnie z partnerami - całoroczne programy na rzecz ochrony środowiska i przyrody, promocji zasad zrównoważonego rozwoju oraz selektywnej zbiórki odpadów. Więcej informacji na www.naszaziemia.pl i www.facebook.com/naszaziemia
Źródło, fot. Carlsberg Polska