Partner serwisu
04 sierpnia 2015

Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary

Kategoria: Z życia branży

Od 1 sierpnia br. Słodownia Strzegom wdraża nowy model współpracy z mikrobrowarami i małymi browarami rzemieślniczymi. Wprowadza nowy cennik, przejrzysty system rabatowy i pakiety partnerskie. Po uruchomieniu sklepu internetowego ze słodami, przeznaczonego głównie dla klientów detalicznych czyli domowych piwowarów to kolejny krok strzegomskiej słodowni w kierunku rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce.

Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary

- Opracowany przez nas model opiera się na analizie i zrozumieniu potrzeb naszych klientów – mówi Marcin Siemion, Prezes DMG Polska, do której należy zakład w Strzegomiu. -  Mamy świadomość, że część małych browarów działa sezonowo, więc popyt na surowiec czyli na nasze słody jest różny w poszczególnych okresach roku. Dlatego, żeby ułatwić naszym partnerom bezpieczny, długofalowy rozwój wprowadziliśmy dwa różne pakiety korzyści, dopasowane do ich koncepcji biznesowych”.

 

Klientom, którzy zaopatrują się w słód w sposób nieregularny bądź dokonują jednorazowych zakupów Słodownia Strzegom proponuje Pakiet Podstawowy, obejmujący cennik bazowy i dodatkowo system upustów powiązany z wartością składanych zamówień.

Dla tych, którzy zdecydują się na co najmniej 12 miesięczną współpracę i podpisanie umowy przygotowano oddzielny Pakiet Partnerski. W jego skład wchodzi specjalny cennik na strzegomskie słody i zboża prażone, z niższymi cenami, rabatami naliczanymi natychmiast przy składaniu zamówienia i dodatkowymi gwarancjami.

 

- Każdemu browarowi, który zawrze z nami roczną umowę partnerską, gwarantujemy pełną dostępność produktów objętych umową i co ważniejsze niezmienność cen w trakcie trwania umowy – wyjaśnia Marcin Siemion. – Cenimy sobie taki model stałej współpracy, bo sprawdził się już w naszych relacjach z producentami jęczmienia browarnego i innymi dostawcami. Teraz chcemy do niego zachęcić także właścicieli małych browarów.  - dodaje.

 

Partnerzy Słodowni mogą także w ramach umowy korzystać z pomocy Indywidualnego Opiekuna Klienta. Jego zadaniem będzie czuwanie nad prawidłową realizacją zamówień, bieżąca obsługa oraz dbanie o rozwój współpracy.

Działająca niemal nieprzerwanie od 118 lat słodownia w Strzegomiu jest obecnie jednym z 3 największych producentów słodów specjalnych na świecie. W swojej ofercie ma ponad 20 rodzajów słodów kolorowych i zbóż prażonych, produkowanych wyłącznie z jęczmienia browarnego uprawianego w Polsce. Od kilku lat jest także jednym z głównych eksporterów polskich słodów kolorowych – jej produkty trafiają do prawie 40 krajów na całym świecie, a główne kierunki to kraje starej Unii, takie jak Wlk. Brytania, Niemcy czy Francja a także Azja i Afryka.

Pod koniec 2012 roku Słodownia Strzegom uruchomiła pierwszy w branży sklep internetowy, przeznaczony głównie dla amatorów domowego piwowarstwa i mini browarów restauracyjnych. Obecnie korzysta z niego ponad 600 klientów indywidualnych.

 

Więcej na www.dmgp.pl oraz www.slodowniastrzegom.pl

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ