Partner serwisu
07 września 2015

Dwa nowe sosy od Łowicza: indyjski i afrykański

Kategoria: Nowości na rynku

Do oferty sosów marki Łowicz we wrześniu dołączą dwie nowe propozycje z wyjątkowej i limitowanej linii sosów, w której znajdą się: sos indyjski z curry i kolendrą oraz sos afrykański z orzeszkami i sezamem.

Dwa nowe sosy od Łowicza: indyjski i afrykański

Marka Łowicz proponuje dwa nowe aromatyczne sosy: indyjski – pikantny sos pomidorowo-śmietanowy, o intensywnym i egzotycznym smaku, z dodatkiem kolendry i curry, umożliwi przygotowanie wielu ciekawych dań, np. kurczaka po indyjsku; oraz delikatnie pikantny sos afrykański o egzotycznym smaku, uzyskanym dzięki wyjątkowym dodatkom: orzeszkom i sezamowi, można go podawać do mięs przygotowanych na różne sposoby (duszonych, pieczonych, grillowanych).

Sosy zostały przygotowane według receptur bazujących na specjałach kuchni etnicznych typowych dla Indii i Afryki, dostępne będą w opakowaniach przygotowanych specjalnie z myślą o ofercie limitowanej, w słoiczkach 500 g i cenie ok. 5 zł.

Propozycja marki Łowicz wpisuje się w trend rosnącego zainteresowania kuchniami egzotycznymi – to szansa na pobudzenie całej kategorii, która może być świetnym pomysłem na urozmaicanie codziennych posiłków oraz przygotowanie szybkiego i pysznego obiadu dla całej rodziny.

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów – zarówno na całym rynku polskim, jak i na rynku bez dyskontów. W pierwszym kwartale 2015 roku Łowicz jako jedyny gracz markowy odnotowuje wzrosty sprzedaży (Nielsen, udział w sprzedaży wart., total Poland, YTD MAR 2015). Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych, jak i większych słoikach oraz wprowadza limitowane warianty smakowe.

 

Źródło. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ