Partner serwisu
12 października 2015

Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

Kategoria: Nowości na rynku

12 października Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz

 

Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych i telewizji internetowej VOD.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRANDPLACE, a zakup mediów powierzono MediaCom.

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów w Polsce. W pierwszym kwartale 2015 roku Łowicz jako jedyny gracz markowy odnotowuje wzrosty sprzedaży (Nielsen, udział w sprzedaży wart., total Poland, YTD JUL 2015). Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych, jak i większych słoikach oraz wprowadza innowacyjne warianty smakowe.

 

Źródło, fot.: informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ