Nowe sosy egzotyczne w kampanii marki Łowicz
12 października Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość – sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Każdy z nich cechuje się unikalnym na rynku rozwiązaniem – do słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Kampania telewizyjna będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych i telewizji internetowej VOD.
Za kreację kampanii odpowiada agencja BRANDPLACE, a zakup mediów powierzono MediaCom.
Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów w Polsce. W pierwszym kwartale 2015 roku Łowicz jako jedyny gracz markowy odnotowuje wzrosty sprzedaży (Nielsen, udział w sprzedaży wart., total Poland, YTD JUL 2015). Marka, odpowiadając na różne potrzeby klientów, oferuje swoje sosy zarówno w mniejszych, jak i większych słoikach oraz wprowadza innowacyjne warianty smakowe.
Źródło, fot.: informacja prasowa