CHCE SIĘ Ż – nowa kampania Żywca
O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Kampania „Chce się Ż” jest kontynuacją pozycjonowania Żywca w kontekście polskiego apetytu na życie. Oparta jest na idei kreatywnej, w której litera „ż” ma podwójne znaczenie: odnosi się do marki Żywiec i do życia. „Ż” w kolorze czerwonym jest kluczowym, wyróżnialnym elementem nowej komunikacji i staje się symbolem wszystkich spragnionych życia ludzi.
– Konsekwentne działania marki, atrakcyjne aktywacje konsumenckie i spójność komunikacyjna sprawiły, że Żywiec jest dziś postrzegany przez konsumentów jako „najlepsze polskie piwo” i nieustająco buduje przewagę nad konkurentami. Potwierdza to 7-procentowa dynamika sprzedaży i pozycja lidera w segmencie piw premium* – podkreśla Izabela Głodek, Dyrektor marki Żywiec w Grupie Żywiec. – W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie i chce zarażać nim Polaków.
Spot ma charakter manifestu marki i składa się z pojedynczych scen, ukazujących różne emanacje nienasycenia życiem. W telewizji spot emitowany jest w wersji 45- i 30-sekundowej, a w kinie w wersji 60”. Równolegle z nowym spotem startuje szeroka kampania w prasie, digitalu, social mediach.
*dane: Nielsen, YTD Nov'15 vs YTD Nov'14
Źródło i fot.: informacja prasowa/Grupa Żywiec