Partner serwisu
03 lutego 2016

40 mln piw od Harnasia

Kategoria: Z życia branży

1 lutego ruszyła jubileuszowa 10. edycja piwnej promocji „Harnaś Miliony Piw Rozdaje”. Jest to największa tego typu promocja na rynku pod względem łącznej puli nagród dla konsumentów we wszystkich jej edycjach, która  przekroczyła już 40 mln piw.

40 mln piw od Harnasia

Harnaś 2016
Promocja „Harnaś Miliony Piw Rozdaje” swoją popularność zawdzięcza prostej mechanice. Każdy, kto pod kapslem lub kluczykiem zakupionego opakowania tej marki znajdzie napis: „Harnaś 2016” otrzyma w nagrodę kolejną puszkę piwa. - Marka Harnaś jako pierwsza na rynku piwnym, już 10 lat temu, zaproponowała swoim konsumentom promocję, w której do wygrania co roku są miliony piw. Promocja cieszyła i cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród konsumentów jak i detalistów – podsumowuje Łukasz Kwiatkowski, senior brand menedżer marki Harnaś.

Nowy spot
Z okazji okrągłej rocznicy istnienia promocji powstał nowy 15-sekundowy spot utrzymany w charakterystycznej dla marki konwencji animacji. Spot przypomina zasady promocji oraz pokazuje rozpoczęcie rozlewu promocyjnych wariantów piwa Harnaś w wysokogórskim browarze.                    

Kampania będzie widoczna w największych ogólnopolskich stacjach TV. Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a planowanie i zakup mediów powierzono PHD Media Direction. 15-sekundowy spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX. 

źródło: Carlsberg Polska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ