Partner serwisu
25 lutego 2016

Rusza nowa mleczna kampania edukacyjna „Mamy kota na punkcie mleka”

Kategoria: Z życia branży

Z początkiem roku ruszyła kontynuacja trzyletniego programu „Mam kota na punkcie mleka” realizowanego przez Polską Izbę Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Nowa kampania nosi nazwę "Mamy Kota Na Punkcie Mleka", jej celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Jak również zadbanie o wzrost konsumpcji. W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną.

Rusza nowa mleczna kampania edukacyjna „Mamy kota na punkcie mleka”

 

Kampania opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży.


Działania w programie:
•    BROSZURY INFORMACYJNE wraz z pomocami dydaktycznymi dla nauczycieli
•     CYKL SPOTKAŃ I PRZEDSTAWIEŃ TEATRALNYCH z udziałem mlecznego bohatera
•     „GRY I ZABAWY” –gry online
•    „KOCIE RYMY MLEKIEM PŁYNĄCE – MLECZNA ENERGIA MNIE WYPEŁNIA” – zadanie konkursowe będzie polegało na wykonaniu pracy plastycznej wraz z krótką formą literacką
•    „MOJA MLECZNA LEKCJA – MLECZNA KRONIKA KOTA” – zadanie konkursowe to wykonanie kroniki z konspektem ciekawej lekcji na temat mleka
•    „WESOŁE MLECZNE SMAKOŁYKI” – prezentacja przepisu kulinarnego na ulubiony mleczny smakołyk oraz wiele innych działań edukacyjnych.


Na stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona.

Kampania jest realizowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Szczegółowe informacje na temat realizacji programu znajdują się na stronie www.kochammleko.pl

 

Źródło, fot. informacja prasowa

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ