Partner serwisu
04 kwietnia 2016

Strongbow Dark Fruits - nowy smak popularnego cydru

Kategoria: Nowości na rynku

Strongbow, uznany przez konsumentów za najsmaczniejszy cydr w Polsce, poszerza swoje portfolio o nowy smak. Do wprowadzonych w ubiegłym roku wariantów Gold Apple i Red Berries, teraz dołącza Strongbow Dark Berries – czyli jabłkowy cydr z nutą czarnej porzeczki. Produkt trafił do sklepów na początku kwietnia.

Strongbow Dark Fruits - nowy smak popularnego cydru

W 2015 r. Grupa Żywiec wprowadziła na rynek oryginalną, brytyjską markę Strongbow, która jest najczęściej kupowanym cydrem na świecie. W ciągu zaledwie roku marka zdobyła drugą pozycję na rynku pod względem sprzedaży, stając się czołowym graczem tej dynamicznie rozwijającej się kategorii alkoholi.

Wyniki sprzedaży cydru Strongbow w 2015 r. potwierdziły potencjał rynku i siłę marki.


- Marka weszła na rynek zdominowany przez jednego gracza i systematycznie rosnącą konkurencję. Podjęliśmy wyzwanie oferując konsumentom doskonały smak cydru i umożliwiając im wybór dwóch wariantów - mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydru. - Dzięki temu już w pierwszym roku Strongbow osiągnął status wicelidera rynku cydrów w Polsce. To satysfakcjonujący wynik biorąc pod uwagę, że w tym czasie sprzedaż w całej kategorii wzrosła o ponad połowę. Rozszerzenie rodziny o smak Dark Berries jest więc naturalnym krokiem w kierunku pozycji lidera rynku.

 

Polscy konsumenci chętnie poszukują oryginalnych smaków i są otwarci na nowości. Uważają Strongbow za najsmaczniejszy cydr na polskim rynku (badania Blind Product Test, Ipsos dla Grupy Żywiec, 10.2015), ale także wariant Red Berries cieszy się dużą popularnością. Teraz mogą też sięgnąć po nowy, orzeźwiający smak ciemnych owoców Dark Fruits z dominującą nutą czarnej porzeczki, która stanowi doskonałe uzupełnienie łagodnego smaku jabłek.

Wprowadzenie nowego wariantu wspierać będzie szeroka kampania digitalowa, działania w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa w całej Polsce. Strongbow Dark Berries dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach o pojemności 330 ml.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ