Partner serwisu
08 kwietnia 2016

Na rynek trafia nowy wariant Warki Radler – jabłko z gruszką

Kategoria: Nowości na rynku

W kwietniu 2016 r. wchodzi na rynek Warka Radler 2% Jabłko z Gruszką - nowy wariant największego radlera w Polsce. Od debiutu w 2012 r. marka jest niekwestionowanym liderem swojej kategorii w kraju i pomimo silnej konkurencji utrzymuje niemal 50%* udziały w rynku radlerów. Po 4 sezonach jest też najlepiej sprzedającym się radlerem HEINEKENA na świecie.

Na rynek trafia nowy wariant Warki Radler – jabłko z gruszką

 

Nowy wariant jest połączeniem orzeźwiającego jabłka i aromatycznej gruszki - dwóch smaków bardzo popularnych wśród polskich konsumentów. Warka Radler 2% Jabłko z Gruszką wchodzi do sklepów w kwietniu 2016 r. Propozycję docenią poszukiwacze nowości, ale również miłośnicy tradycyjnych polskich smaków. Wariant Warka Radler Czarna Porzeczka z Limonką, przygotowany w tym samym duchu stał się kolejnym hitem w rodzinie radlera.

Warka Radler rozpoczęła podbój rynku od klasycznego wariantu cytrynowego. Rok później do smaku cytrynowego dołączył nowy smak - jabłkowy, a w 2014 r. wariant bezalkoholowy – Warka Radler 0,0% również o smaku cytryny. W kwietniu 2015 r. na rynku pojawił się wariant o smaku czarnej porzeczki z limonką. W sezonie 2016 do rodziny Warki Radler dołącza nowy smak: jabłko z gruszką, który zastępuje wariant jabłkowy.

 

Zgodnie z przyjętą strategią rodzina Warki Radler rozwija się i zdobywa rynek dzięki nowościom, które utrzymują stałe zainteresowanie konsumentów. – mówi Małgorzata Gąska Brand Manager Warki Radler. – Połączenie jabłka z gruszką to nasza kolejna propozycja, która rozwija w innowacyjny sposób wariant jabłkowy, ale wciąż pozwala zostać w kręgu polskich smaków, bardzo dobrze przyjmowanych przez naszych konsumentów.

 

Największy w kraju, największy na świecie

Pozycja Warki Radler jest wielkim sukcesem Grupy Żywiec. Już w 2014 r. przewyższyła ona sprzedaż wszystkich pozostałych radlerów łącznie. W 2015 r. dzięki popularności wariantu porzeczkowego i skutecznie realizowanej długofalowej strategii marketingowej, marka obroniła tę pozycję, utrzymując pozycję lidera i zdobywając 48% procentowy udział w rynku (*dane: Grupa Żywiec za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XI 2015 w kategorii radlerów).

Sukces Warki Radler sięga daleko poza granice kraju. Polski radler jest najlepiej sprzedającym się radlerem HEINEKENA na świecie, pozostawiając inne marki radlerów z Grupy daleko w tyle. Spośród 5 największych radlerów HEINEKENA, polski radler w 2015 r. pod względem sprzedaży wolumenowej zdystansował o ponad 50% takie znakomitości z portfolio HEINEKENA jak Amstel Radler z rynku holenderskiego i hiszpańskiego, Goessler z Austrii czy brazylijskiego Kaiser Radler.

 

Naturalnie niezbędny na majówkę

Radlery towarzyszą dziś Polakom podczas spotkań w plenerze i kojarzą się z niezobowiązującą, beztroską atmosferą wakacji. Radler od Warki jest uznawany przez konsumentów za najbardziej orzeźwiającego radlera na rynku i jest najczęściej kupowanym radlerem w Polsce.

Orzeźwiający mix 40% jasnego piwa Warka i 60% owocowej lemoniady wpisuje się w trend rosnącej popularności napojów o niskiej zawartości alkoholu i poszukiwania naturalnych produktów. W recepturze Warki Radler nie ma konserwantów ani sztucznych barwników, a lemoniada powstaje przy użyciu koncentratów z naturalnych owoców, czego efektem jest naturalna mętność i znakomity smak. Dzięki niskiej zawartości alkoholu można po nią sięgać przy wielu okazjach, a Warka Radler 0,0% pozwala cieszyć się podwójnie orzeźwiającym smakiem radlera bez żadnych ograniczeń i o każdej porze.

 

Działania na rynku

Nowy wariant radlera od Warki wchodzi na rynek w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml.

W sezonie 2016 Warka Radler i jej nowy wariant będą wspierane komunikacyjnie kampanią ATL, działaniami digitalowymi oraz PR. Zaplanowane są też ogólnopolskie akcje samplingowe i akcje specjalne. Zostały też przygotowane materiały POS, aby wyróżnić markę w punktach sprzedaży.

BTL-em zajmuje się Men at Work, media planuje i kupuje dom mediowy Media Vest, działania w internecie prowadzi agencja Hypercrew, za działania PR odpowiedzialna jest agencja Roots PR.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ