Partner serwisu
06 maja 2016

Harnaś ratuje dostawę chmielu – nowa kampania piwa

Kategoria: Z życia branży

Harnaś, jedna z największych marek piwa w Polsce, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki  - Harnasia oraz podkreśla rolę chmielu jako ważnego składnika piwa.

Harnaś ratuje dostawę chmielu – nowa kampania piwa

Nowy spot marki utrzymany jest w charakterystycznej dla niej konwencji animacji. Miejscem akcji jest po raz kolejny wysokogórski browar, a oś historii stanowi dostawa chmielu, którą ratuje bohater marki - Harnaś. Ponownie Harnaś wykazuje się nie tylko odwagą i siłą, ale również pomysłowością. Chmiel szczęśliwie trafia do browaru, a bohaterowie spotu mogą celebrować wspólny sukces przy kuflu swego ulubionego piwa.

 

 - Dzięki konsekwentnemu budowaniu narracji oraz wykorzystaniu techniki animacji, spoty reklamowe marki Harnaś ogląda się jak dobry, przygodowy film z ulubionym bohaterem. Nieprzypadkowo również w nowej kampanii eksponujemy chmiel, składnik najczęściej kojarzony przez konsumentów z jakością piwa – powiedziała Agata Jaworska, Brand Manager marki Harnaś.

 

Za kreację 30-sekundowego spotu odpowiada Red 8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX, natomiast zakup mediów leży po stronie Media Direction PHD. Spot będzie emitowany w telewizjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych.

 

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ