Partner serwisu
19 maja 2016

Jantoń wzmacnia swoje główne marki oraz rozbudowuje portfolio produktowe

Kategoria: Z życia branży

Prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej – zakończyła w maju firma Jantoń. Jeszcze w tym roku spółka planuje launch rynkowy nowych alkoholi wysokoprocentowych. Jest to kolejna faza realizowanej, długoterminowej strategii biznesowej firmy, po wzmocnieniu w ostatnich 12 miesiącach przez Spółkę sieci sprzedaży.

Jantoń wzmacnia swoje główne marki oraz rozbudowuje portfolio produktowe

 

Rok temu firma Jantoń rozpoczęła rozbudowę dystrybucji na terenie całego kraju. Podpisano liczne umowy z sieciami lokalnymi, co zaowocowało wzrostem sprzedaży produktów spółki.

 

Bieżący rok jest strategicznym momentem dla firmy. Po wzmocnieniu sieci dystrybucji, rozpoczęliśmy intensywną rozbudowę portfolio produktowego w kierunku alkoholi wysokoprocentowych, a także przystąpiliśmy do dużego projektu marketingowego – mówi Jacek Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K., Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. – Koncentrujemy się na działaniach, które przełożą się na długofalowy wzrost dynamiki sprzedaży w kolejnych latach, a tym samym na zyski spółki.

 

Spółka zakończyła prace nad strategiami marketingowymi dla swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej.

 

Jest to pierwszy, realizowany na taką skalę projekt marketingowy w naszej firmie, w ramach którego weszliśmy we współpracę z agencją marketingową z dużym doświadczeniem w branży alkoholowej. W ramach strategii spółki Jantoń rozbudowujemy i wzmacniamy nasze główne brandy poprzez m.in. przygotowanie długofalowej strategii komunikacji – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K.

 

Firma rozbudowuje również portfolio w obszarze alkoholi wysokoprocentowych. Oprócz podpisanej 8 kwietnia br. umowy na wyłączną dystrybucję wódki Medoff w Polsce, firma pracuje intensywnie nad 2 nowymi produktami spirytusowymi.

 

Widzimy potencjał na rynku dla innowacyjnych produktów spirytusowych. Przygotowujemy 2 wódki, które odpowiadają zarówno światowym trendom, jak i potrzebom polskiego konsumenta – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K.

 

Launch rynkowy nowych wódek planowany jest w II półroczu 2016.

 

Za dynamiczny rozwój i wzrost wartości rynkowej firma Jantoń została 21 kwietnia br. nagrodzona statuetką Gepard Biznesu 2015, w X edycji Konkursu Gepardy Biznesu.

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ