Partner serwisu
14 października 2016

Już za tydzień spoty soków Fortuna wracają do telewizji

Kategoria: Z życia branży

Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Komunikacja rozpocznie się silną obecnością w TV już 17 października 2016 r. Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego.

Już za tydzień spoty soków Fortuna wracają do telewizji

Kampania o charakterze wizerunkowym ma na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku. Soki 100% Fortuna pojawią się w największych kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat oraz na największych platformach VOD. Marka zapowiada też silną obecność reklamową w kanale digital, a 24 października 2016 r. wystartuje konkurs konsumencki szeroko promowany w internecie i mediach społecznościowych.

 

Będzie to pierwsza kampania Fortuny od czasu przejęcia marki przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.

 

Fortuna, która w nowej odsłonie zachęca konsumentów do dbania o siebie, przypomina o sobie w sezonie, gdy soki stają się ważnym elementem codziennej diety. W kampanii pojawią się cenione przez konsumentów soki 100 %: pomarańczowy, jabłkowy, multiwitaminowy oraz pomidorowy.

 

Soki 100% Fortuna – ceny sugerowane

Pomarańczowy: 2,99 zł

Jabłkowy: 2,99 zł

Pomidorowy: 2,99 zł

Multiwitamina: 2,99 zł

 

Źródło, fot. informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ