Partner serwisu
22 listopada 2016

Tyskie po raz trzeci z wyjątkowymi etykietami Rusza kampania reklamowa - „Tyskiego najlepszego!”

Kategoria: Z życia branży

„Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód” i wiele więcej można życzyć kumplowi, ojcu albo po prostu sobie. „Tyskiego najlepszego!” to hasło, które po raz trzeci zabrzmi w reklamach piwa Tyskie, a zobaczymy w nich znanych już widzom Mazura i Mecenasa. Elementem kampanii „Tyskiego najlepszego!” są również ogólnopolska loteria i konkurs. W trakcie akcji ponad 40 tys. butelek piwa z etykietami, na których znajdują się spersonalizowane życzenia trafi do piwoszy w Polsce i ponad 100 innych krajach.

Tyskie po raz trzeci z wyjątkowymi etykietami Rusza kampania reklamowa - „Tyskiego najlepszego!”

 

Kumplowi można życzyć „Zwycięstwa” albo „Awansu”, ale życzenia „Odpoczynku” także będą na miejscu, np. kiedy ma wymagającego szefa. A co z bratem, szwagrem lub wodzem? Dzięki 23 różnym życzeniom na etykietach piwa Tyskie, po raz kolejny można się wykazać kreatywnością. Przede wszystkim jednak nie trzeba już wygłaszać długich monologów, bo hasła na etykietach mówią same za siebie. Z tej okazji skorzystał mniej wygadany z bohaterów spotów - Mecenas, życząc Mazurowi wszystkiego czego można, czyli „Tyskiego najlepszego!” i wręczając mu kilka butelek najlepszego, polskiego piwa.


Dezerterzy powracają w zimowej aurze, żeby inspirować do składania życzeń. Reklama pojawi się w TV 4 listopada i będzie emitowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Poza tym zaplanowano działania z wykorzystaniem bankomatów, w digitalu oraz materiały POSM w sklepach.


Tegoroczną nowością jest ogólnopolska akcja konsumencka„ Tyskie rozdaje prezenty”, w skład której wchodzą loteria i konkurs. Codziennie rozlosowane będzie ponad 500 zestawów Tyskiego w świątecznym opakowaniu z wyjątkowymi, spersonalizowanymi życzeniami, które wysłać będzie można do Polski i ponad 100 krajów na całym świecie. Loteria i konkurs ruszą 21 listopada i potrwają do 10 grudnia. Szczegółowe informacje na temat akcji „Tyskie rozdaje prezenty” znajdują się na www.tyskie.pl.


Nad kampanią pracowali: agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT – odpowiedzialni za spot, produkcja – studio Tank, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcja – Studio Televisor. Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w digitalu, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów – dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications, natomiast agencja IQ Marketing zadbała o organizację loterii, oprawę BTL w punktach sprzedaży.

 

Źródło, fot. Kompania Piwowarska

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ