Pulpa z Marakui – nowy produkt tropikalny na polskim rynku
Marakuja jest jednym z najbardziej charakterystycznych owoców tropików. Rynek spożywczy w Polsce oferuje marakuję zwykle w formie świeżych owoców sezonowanych gazowo lub jako pulpę mrożoną. Marka KOALA, należąca do spółki PANEGARA, wprowadziła na polski rynek nowy produkt – Pulpę z Marakui, której popularność stale rośnie.
Marakuja KOALA jest produktem kuchni fusion. Uznawana jest jako jeden z najbardziej charakterystycznych i ciekawych w smaku owoców tropikalnych. Doceniają ją zarówno profesjonaliści jak i sympatycy domowych „podróży kulinarnych”. Owoc wykorzystywany jest nie tylko w daniach deserowych czy napojach, lecz także do sosów i jako uzupełnienie dań wytrawnych. Właściwości zdrowotne tego owocu sprawiają, że jest też składnikiem diet, kosmetyków, wielu suplementów, a nawet leczniczych preparatów antynowotworowych.
Marakuja Koala jest atrakcyjna jak kobieta z piegami lub niebo z gwiazdami. To, co wyróżnia ją na rynku to doskonała konsystencja i ziarenka, które podkreślają naturalność produktu oraz dodają niezwykłych doznań smakowych – mówi Juan Giralt – CEO PANEGARA.
Świeży owoc marakui jest mało dostępny w sprzedaży, a mrożony miąższ wymaga kosztownego procesu przechowywania i transportu. KOALA Pulpa z Marakui mimo, że jest produktem w opakowaniu - wyróżnia się naturalnością. Surowiec do jej produkcji pochodzi z kontrolowanych upraw NON GMO, z naturalnie dojrzewających, w pełnym słońcu owoców. Nie zawiera sztucznych barwników, nienaturalnych konserwantów czy dodatków smakowych.
Należąca do spółki PANEGARA marka KOALA jest na rynku europejskim od ponad 20 lat. Mimo, że Pulpa z Marakui istnieje w sprzedaży na rynku polskim niespełna 1 rok, jest chętnie kupowanym i wysoko ocenianym przez rynek produktem.
KOALA od dawna utożsamia się z wysoką jakością produktów i tylko takie selekcjonuje w swojej ofercie. KOALA Pulpa z Marakui to gwarancja stałej jakości i łatwości przechowywania. – dodaje Juan Giralt.
Źródło i fot.: Informacja prasowa