Partner serwisu
06 czerwca 2017

Graj o Spotify z Leszkiem – nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA

Kategoria: Alkohole

Leszek rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. „Graj o Spotify z Leszkiem” to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu z oznaczonych aktywacją, wybranych wariantów Lecha i rozwiązać quiz na stronie www. Wraz z promocją Leszek prezentuje także nową puszkę.

Graj o Spotify z Leszkiem –  nowa, muzyczna aktywacja i puszka LECHA

Lech Premium w limitowanym, muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą – pod zawleczką lub kapslem tych piw znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie www.muzykaodleszka.pl. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do swojej ulubionej muzyki i  słuchać jej bez reklam.

- Leszek doskonale wie, że muzyka jest bardzo ważna dla młodych ludzi. Szczególnie w wakacje, kiedy towarzyszy im na koncertach, festiwalach, spotkaniach ze znajomymi, ale także na co dzień. Wiemy też, że w ciepłe dni często sięgają po Leszka, dlatego połączyliśmy siły ze Spotify i przygotowaliśmy akcję „Graj o Spotify z Leszkiem”. Do wygrania jest dostęp do ulubionej muzyki zawsze i wszędzie – mówi Natalia Kostera z  Kompanii Piwowarskiej.

W akcji biorą udział puszki i butelki w cztero- i sześciopakach (o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,55 l, w zależności od wariantu), oznaczone czerwonym logo aktywacji. Lech Premium jako jedyny dostępny będzie w specjalnych puszkach, nawiązujących do identyfikacji wizualnej akcji.

Kampania mediowa aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot, zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VOD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja  Czteryczwarte. Działania Social Media  koordynuje agencja Lubię to, a public relations – Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło i fot.: Informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ