Tyskie zaprasza na 17. edycję Beerfestu
Między 1 a 3 września br., organizowany przez Tyskie Beerfest, po raz kolejny zgromadzi mieszkańców Śląska, miłośników dobrej zabawy i zimnego piwa prosto z browaru. Impreza odbędzie się pod hasłem „Czas na Fest!”. Na dwóch scenach Parku Śląskiego zaprezentują się m.in.: Kamil Bednarek, Lady Pank, Kaliber 44, East West Rockers, Enej, Tede, Łąki Łan, Hurt i inni artyści.
Tyskie jest ze Śląska i dla mieszkańców Śląska co roku organizuje Beerfest, który jest nie tylko świętem piwa, ale także doskonałą okazją do miłego, ciekawego spędzenia czasu. Śląsk w czasie ostatnich 17 lat bardzo się zmieniał, wciąż się przekształca i rozwija, zaś Beerfest niezmiennie jest jego częścią i tradycją. Bardzo to doceniamy i dlatego Tyskie daje mieszkańcom Śląska to, co najlepsze: występy popularnych artystów muzycznych, różnorodne atrakcje i świeże piwo prosto z Tyskich Browarów Książęcych. Jak co roku na Beerfeście zagoszczą dwie sceny muzyczne, oraz mnóstwo dodatkowych atrakcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Mateusz Piłat z Tyskich Browarów Książęcych.
Nowością tegorocznego Beerfestu będzie rozbudowana strefa Tyskich Browarów Książęcych
Uczestnicy odkryją tu sekrety piwowarstwa i zobaczą jak warzone jest piwo Tyskie, wezmą udział w wirtualnym spacerze po browarze oraz poznają sztukę degustacji piwa podczas warsztatów z piwnym ekspertem (Cervesario). Tradycyjnie na Beerfeście stanie największy w Polsce namiot biesiadny, w którym króluje niesamowity i wyjątkowy klimat śląskiej biesiady. Z kolei na scenie głównej wystąpią dobrze wszystkim znani artyści reprezentujący różne gatunki muzyczne. Pojawią się również foodtrucki z całej Polski, które zaspokoją apetyty miłośników kulinariów. Na kinomanów czekać będą filmy w ramach kina letniego, natomiast na miłośników mocniejszych wrażeń – balon widokowy oraz lunapark.
Tyskie Beerfest 2017 jest wsparty silną kampanią OOH, Digital, w lokalnej TV oraz innych lokalnych mediach (radio, prasa). Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje: Hand Made (Digital), Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Bardzo (Kreacja ATL), oraz World Media & Stage Art (Event)
Wstęp na Beerfest jest bezpłatny. Więcej szczegółów na stronie: beerfest.com.pl
Komentarze