Sprzedaż rozwiązań WMFTG w Polsce rośnie w trzycyfrowym tempie
Firma Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG) poinformowała o bardzo szybkim, trzycyfrowym tempie wzrostu sprzedaży swoich rozwiązań w Polsce. Wśród klientów WMFTG znalazły się czołowe przedsiębiorstwa z branży przetwórstwo żywności (ADM Malbork, Nestle).
– Polskie przedsiębiorstwa mają coraz wyższe oczekiwania w stosunku do pomp procesowych i dozujących – zarówno przemysłowych, jak i laboratoryjnych. Podejmując decyzję o kupnie sprzętu, klienci w coraz większym stopniu kierują się już nie samą ceną zakupu, ale przede wszystkim wysoką jakością wykonania, bezpieczeństwem, niezawodnością oraz niskim całkowitym kosztem posiadania w planowanym okresie eksploatacji. Wyższa jakość końcowego produktu oraz prostsza i tańsza obsługa przynoszą bowiem firmom dodatkowe zyski, które z nawiązką rekompensują nieco wyższe koszty zakupu sprzętu – powiedział Rafał Łydziński, dyrektor Watson-Marlow Fluit Technology Group Polska.
Dzięki temu w branżach przywiązujących szczególną wagę do jakości swoich produktów osiągnęliśmy trzycyfrowe wzrosty sprzedaży rok do roku. Na przykład w sektorze przetwórstwa spożywczego wzrośliśmy o 127% w stosunku do 2016 r., a w sektorze OEM – w którym dominują projekty realizowane w firmach spożywczych oraz farmaceutycznych – nawet o 132%.
Komentarze