Partner serwisu
22 marca 2018

Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę Carlsberg

Kategoria: Alkohole

Kamikaze wygrało przetarg na obsługę marki Carlsberg w obszarze Social Media.

Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę Carlsberg

Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w Social Media w 2018 r.

– Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku – mówi Anna Włodkowska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili marki na Facebooku oraz Instagramie, jak również będzie wspierać Carlsberg w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku.

- Współpraca z Carlsberg Polska to dla nas duża przyjemność i wyróżnienie. Cieszymy się, że praca agencji została oceniona wysoko we wszystkich aspektach i tym samym Carlsberg stał się marką, którą mamy przyjemność obsługiwać – mówi Ewa Przyborowska, Senior Account Manager z agencji Kamikaze.

Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.

Kamikaze to działająca od 12 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ