Henkel i Carrefour kolejny raz pomagają spełniać marzenia dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych
Akcja „Pomóż dzieciom spełniać marzenia” została przeprowadzona już po raz czwarty w sklepach sieci Carrefour między 4 a 17 września 2018 r. Część dochodu ze sprzedaży produktów marek Henkla, takich jak: Persil, E, Perwoll, K2r, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Schwarzkopf, Syoss, Natue Box, Taft, get2b, Gliss Kur, Schauma, Fa, Palette, Pure Color czy Color Expert została przekazana na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W sumie darowizna wyniosła 50 000 zł.
- Henkel od lat wspiera na wiele różnych sposobów Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Misja tej organizacji, która polega na wyrównywaniu szans edukacyjnych dzieci zagrożonych wykluczeniem, jest nam bardzo bliska. Po raz kolejny – przede wszystkim dzięki konsumentom, którzy wybrali nasze produkty – przekazujemy Stowarzyszeniu środki, dzięki którym będzie możliwe zorganizowanie różnorodnych zajęć edukacyjnych, odpowiadających potrzebom dzieci i młodzieży przebywających w Wioskach – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
- Pod naszą opiekę trafiają dzieci, które bardzo często mają poważne trudności nie tylko z pisaniem i czytaniem, ale również z mówieniem. Konieczne są więc intensywne oraz regularne zajęcia z logopedą czy pedagogiem. Dzięki darowiźnie możemy kontynuować nasze starania, by nasi mali podopieczni wyrośli na pewnych siebie i ciekawych świata ludzi - powiedziała Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
- Cieszymy się, że poprzez wspólną akcję z firmą Henkel, w którą chętnie włączyli się nasi klienci, możemy pomóc w spełnianiu marzeń podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Zaangażowanie społeczne jest ważnym elementem działań naszej firmy i podchodzimy do niego kompleksowo od początku naszej, ponad 20-letniej, obecności w Polsce, angażując w akcje, takie jak z firmą Henkel, zarówno sklepy, jak i naszą centralę – powiedział Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska.
Komentarze