Partner serwisu
18 października 2018

ZPC Brześć na tragach yummex w Dubaju

Kategoria: Aktualności

ZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych, międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 30 października – 1 listopada firma będzie promować swoją markę eksportową.

ZPC Brześć na tragach yummex w Dubaju

Targi to doskonała okazja do promocji oferty firmy, pozyskania nowych kontaktów handlowych oraz rozwijania relacji z dotychczasowymi kontrahentami, jak również do obserwacji trendów i nowości w branży. W 12. edycji międzynarodowych targów słodyczy i przekąsek w regionie MENA (ang. Middle East& North Africa) udział weźmie ponad 330 wystawców z blisko 50 krajów. Wśród najważniejszych producentów słodyczy, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników nie zabraknie reprezentacji z Polski. Firma z Brześcia Kujawskiego podczas targów będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex dwa lata temu. W tym roku firma zaprezentuje nowe opakowania swoich wyrobów o gramaturze 50 g. CRISPICO LITTLE SNACKS – SNACKS 2GO stworzone zostały na potrzeby klientów, którzy chcą mieć zawsze pod ręką przekąski na tzw. „jeden raz”.

Dobre, bo polskie

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć w swojej strategii rozwoju stawia na eksport. Właśnie dlatego od 2016 roku na zagranicznych wydarzeniach branżowych prezentuje swoje produkty pod brandem marki eksportowej. Podczas kolejnej wizyty na dubajskich targach rodzinna firma z Kujaw przedstawi swoje flagowe wyroby: słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i nasionami oraz groszek ptysiowy.

– Chcemy dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych odbiorców. W związku z tym obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Liczymy, że wizyta na targach yummex pozwoli nam na zbudowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi, zagranicznymi partnerami – komentuje Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Produkty Brześcia obecnie dystrybuowane są na kilka kontynentów, trafiając w ten sposób do konsumentów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Rosji. W Polsce, słodycze i przekąski tej marki można nabyć w sieciach supermarketów i dyskontów, takich jak Biedronka, Lewiatan, POLOMarket, Intermarché czy Dino, jak również w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ