Partner serwisu
06 listopada 2018

Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu

Kategoria: Aktualności

Grupa Lavazza ogłosiła nawiązanie dwóch nowych partnerstw w Wielkiej Brytanii, dzięki którym staje się oficjalną kawą dwóch klubów piłkarskich – Arsenalu i Liverpoolu. Nowe umowy partnerskie połączą doskonałość prawdziwej, włoskiej kawy z futbolem na najwyższym poziomie.

Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu

Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield. W ofercie produktowej znajdą się zrównoważone kawowe mieszanki iTierra! Colombia. Z kolei w strefach VIP i dla zawodników oraz w kluczowych punktach sprzedaży na stadionie, będzie serwowana Kafa – kawa premium typu single origin.

Lavazza jako firma rodzinna ma długie tradycje w oferowaniu najwyższej jakości włoskiej kawy, sięgające założenia firmy w Turynie w 1895 roku – było to niedługo po założeniu obu klubów: Arsenal FC w 1886 roku i Liverpool FC w 1892 roku. Tak jak Lavazza łączy w sobie dziedzictwo, tradycję i pasję do tworzenia doskonałych doznań kawowych, tak Arsenal i Liverpool czerpią z tych wspólnych wartości, aby osiągać doskonałe wyniki na boisku.

„Cieszymy się, że możemy współpracować na rynku brytyjskim z Arsenalem i Liverpoolem, dwoma wiodącymi angielskimi klubami, które znalazły się wśród ‘20 najcenniejszych marek sportowych’ na świecie[1]. To dwie drużyny, które dzielą z Lavazzą tę samą pasję do doskonałości, innowacji i tradycji. W ramach tych wieloaspektowych partnerstw zobaczymy wybranych zawodników z obydwu klubów jako bohaterów jednej z lokalnych wersji nowej globalnej kampanii reklamowej Lavazzy” – powiedział Carlo Colpo, odpowiedzialny globalnie za marketing i komunikację Lavazzy.

„Jesteśmy niezmiernie dumni, że poprzez nowe partnerstwa z dwoma wspaniałymi angielskimi klubami możemy dalej wzmacniać naszą pozycję w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu będziemy mogli zapewnić prawdziwie włoską kawę nie tylko na stadionach, ale też przy wielu innych okazjach przez cały rok, potencjalnie docierając do dziesiątek milionów fanów” – powiedział David Rogers, dyrektor wykonawczy Lavazzy w Wielkiej Brytanii.

Lavazza od dawna kojarzona jest z najbardziej prestiżowymi imprezami sportowymi. Marka jest jedynym sponsorem z branży spożywczej i napojów wszystkich czterech tenisowych turniejów Wielkiego Szlema, w tym Wimbledonu. Lavazza współpracuje również na lokalnych rynkach z innymi imprezami premium, takimi jak Royal Ascot (Wielka Brytania), Mercedes Cup (Niemcy) i CHIO Aachen (Niemcy). Poprzednie partnerstwa sportowe obejmują Mistrzostwa Świata w piłce nożnej we Francji w 1998 r., Italian Open (Golf) 2013 i 2014 oraz Puchar Świata w narciarstwie z 1987 i 1989 roku.

[1] Powa Index 2018.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ