DayUp Wake&Joy, czyli nowy pomysł na zdrowe i sycące śniadanie
Arteta – innowator na rynku zdrowej żywności znów zaskakuje, wprowadzając nowość do oferty marki DayUp. Wake&Joy to naturalnie bezglutenowa i wegańska propozycja na sycące śniadanie. Kompozycja kaszy jaglanej i musów owocowych to zdrowa alternatywa na pierwszy posiłek w ciągu dnia.
DayUp Wake & Joy to pierwsza w Polsce jaglanka podana w poręcznym opakowaniu typu pouch. Jest to propozycja idealna na śniadanie dla wszystkich osób, które cenią sobie wygodę zdrowych, gotowych rozwiązań, które można konsumować zarówno w domu jak i w szkole czy pracy. Bazę śniadaniowych smaków Wake&Joy stanowi jaglanka na śmietance kokosowej, wzbogacona o połączenie musów owocowych z dodatkami, nadającymi nowościom wyjątkowy smak. DayUp Wake&Joy doskonale sprawdzają się
w wersji na zimno jak i na ciepło.
Dostępne smaki Wake&Joy to:
- Jabłko-banan-malina, wzbogacone o kokos i pastę z daktyli
- Jabłko-cynamon wzbogacone pastą z rodzynek
- Jabłko-wiśnia wzbogacone o pastę z daktyli, wiórki kokosowe i kakao.
DayUp Wake&Joy to smaczna alternatywa dla owsianki, musli z jogurtem czy sałatki - a przy tym w pełni naturalna. Wysokobiałkowa i lekkostrawna kasza jaglana bez glutenu, bez dodatku cukru, bez laktozy to idealna propozycja na zdrowe śniadanie. Hasło marki #bezściemy w pełni oddaje skład produktów. Nie zawierają one sztucznych substancji zapachowych, wypełniaczy, syntetycznych witamin, dodatków, barwników, polepszaczy smaków oraz konserwantów. Do ich wyrobu nie użyto cukru, słodzików, syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzanych. Produkty są przyjazne weganom.
Postanowiliśmy wprowadzić zdrowe, smaczne pomysły na śniadania, które będą doskonale uzupełniały naszą dotychczasową ofertę. Sukces linii DayUp utwierdził nas w przekonaniu, że Polacy potrzebują zdrowych, pełnowartościowych i łatwo dostępnych produktów bez cukru, o każdej porze dnia. Nowa linia Wake&Joy to smaczna porcja zdrowego śniadania w poręcznym opakowaniu, które można zabrać ze sobą wszędzie. To idealne rozwiązanie w dzisiejszych zabieganych czasach” – komentuje nowość Bartosz Ponikło – Dyrektor ds. Marketingu Arteta.
Komentarze