Partner serwisu

Razowy kwas chlebowy z Van Pura

Kategoria: Z życia branży

Firma Van Pur wprowadza na rynek nowy produkt – Razowy kwas chlebowy. To w 100% naturalny napój gazowany, przygotowany na bazie zbóż z dodatkiem naturalnych soków owocowych.

Razowy kwas chlebowy z Van Pura

Kwas chlebowy to tradycyjny, lekko gazowany napój, który na polskich ziemiach znany jest już od X wieku. Przez lata zapomniany, dziś powraca na sklepowe półki w nowoczesnej odsłonie. Razowy kwas chlebowy to najnowszy produkt firmy Van Pur w kategorii słodowych napojów bezalkoholowych.

Razowy kwas chlebowy charakteryzuje się lekkim, ale wyczuwalnym posmakiem pieczonego chleba z nutą karmelową i naturalnym dwutlenkiem węgla. Jak mówi producent: „To propozycja dla osób poszukujących produktów wyjątkowych w smaku, naturalnych, autentycznych, inspirowanych tradycją. Produkt nie zawiera żadnych konserwantów, sztucznych barwników i aromatów”.

W ostatnich latach kwasy chlebowe miały marginalne znaczenie na półkach z napojami. Wyjątkiem jest region Podlasia, gdzie napoje o smaku kwasu chlebowego stanowią podstawowe źródło orzeźwienia dla całej rodziny i z powodzeniem konkurują z innymi napojami gazowanymi. – mówi Anna Glina, Brand Manager, Van Pur Sp. z o.o. – Razowy kwas chlebowy jest szansą na przywrócenie temu unikalnemu, słodowemu napojowi jego dawnej popularności i zasłużonej mocnej ogólnopolskiej pozycji. Jednocześnie, mamy nadzieję, że nasz produkt stanie się motorem do zmiany niezdrowych przyzwyczajeń napojowych Polaków.

Razowy kwas chlebowy, oprócz klasycznej wersji, oferuje dwa warianty smakowe z dodatkiem naturalnych soków: śliwkowy i żurawinowy.

Wprowadzenie na rynek

Razowy kwas chlebowy dostępny jest w 1,5-litrowych butelkach PET, których znakiem rozpoznawczym jest wytłoczenie w kształcie kłosa, nawiązujące do zbożowego pochodzenia produktu. Wejście na rynek wspiera rozpoczynająca się we wrześniu br. silna kampania reklamowa w prasie i telewizji, product placement w najpopularniejszych serialach i programach kulinarnych oraz działania PR. Oprócz wsparcia w mediach odbędą się degustacje oraz samplingi prowadzone na szeroką skalę zarówno w plenerze jak i w sklepach w całej Polsce.

 

fot.: Van Pur

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ