Partner serwisu
04 marca 2019

Browar regionalny Tenczynek wprowadza na rynek nową pozycję

Kategoria: Aktualności

Browar regionalny Tenczynek wprowadza na rynek nową pozycję z muzycznej serii „Za Ostatni Grosz”. Tym razem jest to piwo malinowe. Nowość będzie dostępna w sieci Biedronka w 11 tygodniu 2019 r. (od 11 marca). 

Browar regionalny Tenczynek wprowadza na rynek nową pozycję

Kolejny smak w linii Za Ostatni Grosz to piwo malinowe. Jest bardzo orzeźwiające, więc jeśli pogoda w marcu nie będzie nas rozpieszczać, pomoże ono przywołać najlepsze letnie wspomnienia. Jeśli będzie - smakiem idealnie wpasuje się w wiosenno-letni klimat - powiedział Przemysław Bobrowicz, dyrektor marketingu Browaru Tenczynek.
 

Wypowiedź prezesa Browaru sugeruje, że w najbliższym czasie możemy spodziewać się dalszego rozwinięcia serii.

- To jeszcze nie jest ostatnie słowo w temacie piwa Za Ostatni Grosz. Mamy sygnały z rynku, że piwo bardzo dobrze się przyjęło i konsumenci oczekują kolejnych wariacji smakowych - powiedział Zbigniew Borowy.
 

Sukces linii Za ostatni grosz opiera się nie tylko na jakościowym piwie, ale też na wspaniałych wspomnieniach, do których każdy z nas lubi wracać. Dzięki piwu z Tenczynka możemy na chwilę zatrzymać czas, powrócić pamięcią do najlepszych smaków młodości oraz muzycznych wspomnień. To te chwile, które zostają w pamięci na zawsze. W związku z tym hasłem reklamowym Tenczynka na najbliższy rok będzie „Ten Czas. Tenczynek”.

źródło: Informacja prasowa
fot. 123rf.com/fot. ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ