Partner serwisu
04 kwietnia 2019

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek innowacyjny warzony napój botaniczny

Kategoria: Alkohole

Kompania Piwowarska, największy producent piwa w Polsce, rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Debiutujące na rynku warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals powstały z połączenia starannie warzonego piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. Ich złożony, intrygujący smak docenią konsumenci poszukujący orzeźwiającej alternatywy dla słodkich, gazowanych napojów.

Kompania Piwowarska wprowadza na rynek innowacyjny warzony napój botaniczny

B-Life Botanicals, czyli botaniczne orzeźwienie 

Jeszcze przed startem sezonu letniego Kompania Piwowarska wprowadza do swojej oferty całkowitą nowość. Przygotowane na bazie piwa bezalkoholowego warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals stanowią odpowiedź na potrzeby dorosłych konsumentów, którzy z jednej strony coraz częściej spoglądają w stronę półki ze zdrową żywnością a z drugiej – są otwarci na nowe, zaskakujące smaki i intrygujące dodatki. Przywiązują także wagę do jakości i dbałości o proces powstawania produktu. 

– Napoje B-Life Botanicals to propozycja dla ludzi ciekawych świata, otwartych na nowe doświadczenia i zwróconych w stronę natury. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy trzy mocno orzeźwiające smaki, o złożonym i wielowymiarowym charakterze, łączące delikatną goryczkę, kwaskowość oraz słodycz w jednym. Wszystkie z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych. Bez słodzików, konserwantów czy barwników – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki B-Life Botanicals.

Starannie warzone i całkowicie bezalkoholowe

B-Life Botanicals to warzone napoje botaniczne dla dorosłych, które stanowią mieszankę piwa bezalkoholowego 0,0% i lemoniady powstałej z dodatkiem naturalnych aromatów i wyciągów roślinnych z kwiatów, ziół oraz owoców. Niepowtarzalny, bogaty smak napojów to efekt połączenia odpowiednio dobranych składników i zastosowanej receptury, której sercem jest staranny proces warzenia. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: odświeżającego kwiatu bzu wzbogaconego ziołową nutą tymianku i rześkim akordem cytryny, dojrzałych malin w towarzystwie lawendy i orzeźwiającego eukaliptusa oraz zielonej herbaty z kwiatem jaśminu i aromatyczną bergamotką. Każdy z nich wyróżnia doskonały, wielowymiarowy smak, który rozwija się z kolejnym łykiem. 

Sięgnij po swoją prawdziwą naturę

B-Life Botanicals zacznie się pojawiać w sklepach w całej Polsce w drugiej połowie marca. Będzie dostępny w puszkach o pojemności 330 ml. Akcja promocyjna, prowadzona pod hasłem „Sięgnij po swoją prawdziwą naturę”, skierowana jest do konsumentów, którzy cenią produkty wysokiej jakości. Marka chce inspirować do życia w zgodzie ze swoją wewnętrzną naturą oraz w harmonii z otaczającą przyrodą, której bliskość jest w stanie uczynić ludzi szczęśliwymi. W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in. kampanię reklamową obejmującą telewizję, Internet, spoty reklamowe w kinie oraz billboardy. W sklepach pojawią się wyróżnialne materiały POS. Przewidziano także zasięgowe akcje samplingowe. Za działania promocyjne odpowiadają: reklama telewizyjna – agencja Fitzroy, działania digital – Gong, PR – Tailor Made PR, zakup mediów – Zenith Optimedia.

źródło: kp.pl
Satyr piwny
2019-04-05
Musi być niezły syf :) botaniczny napój kojarzy się z nawozem dla roślin ozdobnych a producent gwarantuje odpowiednią jakość. Dodatek naturalnych składników o stężeniu 0, 01% zapewni kolejny medal za proekologiczne innowacje. Następne w kolejce jest piwo uwarzone w 1 godzinę (oszczędność paliwa) i bez wody (oszczędność wody)!
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ