Sentymentalny spot marki Bracia Koral z Arturem Żmijewskim w roli głównej
Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, z okazji 5 urodzin rozpoczyna emisję spotu reklamowego z udziałem znanego aktora filmowego i teatralnego - Artura Żmijewskiego - nowego ambasadora marki. Bohater spotu zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień z lat dzieciństwa i beztroski, które nieodłącznie związane były z wakacjami, otaczającą̨ go przyjaźnią̨ i miłością̨ oraz lodami Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach nowosądecczyzny, która jest niezwykle bliska sercu założycieli marki. Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.
Rok 2019 to wyjątkowy czas dla firmy Koral, która świętuje swoje okrągłe 40 lat na polskim rynku, a marka Bracia Koral swoje 5 urodziny. Z tej okazji powstał wyjątkowy, sentymentalny spot reklamowy marki, w którym aktor Artur Żmijewski zabiera widzów w podróż w czasie opartą na wspomnieniach z czasów młodości.
Symbolika w każdej sekundzie
Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny są w sposób szczególny związane z marką Bracia Koral. Scenerią nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki w okolicach Nowego Sącza i Limanowej – miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral.
„Ani jedna sekunda naszego nowego spotu z udziałem znanego aktora nie jest przypadkowa. Tradycja, rodzina oraz polskie produkty to filary filozofii naszej firmy, dlatego chcieliśmy, aby ta symbolika przekazana została właśnie w spocie reklamowym. Długo szukaliśmy też aktora, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera – Pan Artur doskonale rozumie naszą markę i dlatego jest niezwykle przekonujący. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie. Na początku marca był gościem Damiana Kordasa w pierwszym odcinku naszego kanału z przepisami Pyszne Studio. Kampania z udziałem Artura Żmijewskiego pojawi się również w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL.” – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.
Sentymentalna podróż z Arturem Żmijewskim
W spocie przedstawiona jest sentymentalna podróż głównego bohatera do domu. Aktor jedzie klasycznym kabrioletem krętymi drogami pośród pięknych, górskich krajobrazów nowosądecczyzny. Po drodze robi zdjęcia aparatem – który jest rodzinną pamiątką z czasów młodości. Bohater podziwia magiczne widoki i jedząc lody Bracia Koral wspomina miłe momenty sprzed lat. Czasy beztroskiej dziecięcej radości, pierwszych przyjaźni, pierwszej miłości, rodzinnych spotkań, a wszystko to w połączeniu ze smakiem „lodów jak dawniej”. Bohater przypomina sobie chwile z dziadkiem wśród polskich jabłoni, czasy dziecięcych zabaw i wypraw rowerowych, którym towarzyszyły wyjątkowe smaki: mleko prosto od krowy w szklanej butelce i prawdziwe lody śmietankowe. W spocie widzimy też czasy kiedy bohater był nastolatkiem i przeżywał pierwsze miłości. Następnie podglądamy aktora z jego nową rodziną – żoną i dziećmi - w trakcie odwiedzin u rodziców. Każdej z tych chwil towarzyszą smaki lodów, które dziś przypomina sobie mężczyzna. W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu, gdzie w ogrodzie czekają jego bliscy, którym w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena podkreśla hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”
Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.
Komentarze