Joyfills - z miłości do przekąsek
Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Wybieramy je na spotkania ze znajomymi, chwytamy w biegu, zabieramy w podróż lub zajadamy się nimi sami, relaksując się przed ulubionym filmem. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek.
Słodkie przekąski to nieodłączny element codzienności Polaków, na co wskazują również liczby – w ubiegłym roku kupiliśmy prawie 4 miliardy sztuk słodyczy[1]. Małe, słodkie lub słone przekąski to dla nas świetny sposób na umilenie czasu spędzonego ze znajomymi, zaspokojenie małej zachcianki lub podkręcenie nastroju. Niewielkie paczki z przekąskami, mogą zostać bez wątpienia okrzyknięte paczkami radości, ponieważ zawsze niezwykle skutecznie poprawiają nasze samopoczucie. Chwytamy za nie podczas zabieganego dnia, przemieszczając się ze spotkania na spotkanie, pomiędzy zajęciami w szkole lub na uczelni, czy zabieramy ze sobą w podróż. Na rynku królują głównie czekoladowe i słone propozycje przekąsek. Firma Mondelez Polska proponuje jednak zupełnie nowy produkt z segmentu ciastek specjalnie dla przekąskowców.
Joyfills to małe chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia, dostępne w dwóch unikalnych smakach: z czekoladą Milka i kremem Oreo. To idealna alternatywa dla osób, które szukają czegoś pysznego, co pozwoli na poprawę nastroju w każdej chwili. Dzięki poręcznemu opakowaniu 75 g możemy mieć Joyfills zawsze przy sobie, gotowe do schrupania na raz. Małe, słodkie Joyfillsy są chrupiące i po brzegi wypełnione lekkim kremem rozpływającym się w ustach. Ta paczka radości w wersji dla fanów smaku Oreo lub Milka, może w prosty sposób poprawić nastrój każdego wielbiciela przekąsek, który ma ochotę na coś nowego i pysznego.
[1] https://www.nielsen.com/pl/pl/press-room/2018/favorite-polish-snacks.html
[2] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).
Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.
Komentarze