Partner serwisu
12 kwietnia 2019

Joyfills - z miłości do przekąsek

Kategoria: Aktualności

 Wszyscy kochamy przekąski – nieważne czy słodkie czy słone, chrupiące czy rozpływające się w ustach. Wybieramy je na spotkania ze znajomymi, chwytamy w biegu, zabieramy w podróż lub zajadamy się nimi sami, relaksując się przed ulubionym filmem. Na rynku pojawiła się właśnie zupełna nowość. Joyfills od Mondelez Polska skradną serca wszystkich miłośników przekąsek.

Joyfills - z miłości do przekąsek

Słodkie przekąski to nieodłączny element codzienności Polaków, na co wskazują również liczby – w ubiegłym roku kupiliśmy prawie 4 miliardy sztuk słodyczy[1]. Małe, słodkie lub słone przekąski to dla nas świetny sposób na umilenie czasu spędzonego ze znajomymi, zaspokojenie małej zachcianki lub podkręcenie nastroju. Niewielkie paczki z przekąskami, mogą zostać bez wątpienia okrzyknięte paczkami radości, ponieważ zawsze niezwykle skutecznie poprawiają nasze samopoczucie. Chwytamy za nie podczas zabieganego dnia, przemieszczając się ze spotkania na spotkanie, pomiędzy zajęciami w szkole lub na uczelni, czy zabieramy ze sobą w podróż. Na rynku królują głównie czekoladowe i słone propozycje przekąsek. Firma Mondelez Polska proponuje jednak zupełnie nowy produkt z segmentu ciastek specjalnie dla przekąskowców.

Joyfills to małe chrupiące przekąski pełne kremowego nadzienia, dostępne w dwóch unikalnych smakach: z czekoladą Milka i kremem Oreo. To idealna alternatywa dla osób, które szukają czegoś pysznego, co pozwoli na poprawę nastroju w każdej chwili. Dzięki poręcznemu opakowaniu 75 g możemy mieć Joyfills zawsze przy sobie, gotowe do schrupania na raz. Małe, słodkie Joyfillsy są chrupiące i po brzegi wypełnione lekkim kremem rozpływającym się w ustach. Ta paczka radości w wersji dla fanów smaku Oreo lub Milka, może w prosty sposób poprawić nastrój każdego wielbiciela przekąsek, który ma ochotę na coś nowego i pysznego.

[1] https://www.nielsen.com/pl/pl/press-room/2018/favorite-polish-snacks.html

[2] Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).

Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 - czerwiec 2018.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ